مدیران بازنشسته معتاد به میز ریاست را چگونه ترک دهیم؟

به تعداد مدیران بازنشسته که میز ریاست را ترک نمی‌کنند، روش وجود دارد تا از ادامه مدیریت منصرف شوند.

پایگاه خبری گلونی، معین بادپادر خبرها اعلام شده است مدیران بازنشسته‌ای که در فرصت قانونی پست‌های مدیریتی خود را ترک نکنند. مجازات حبس در انتظارشان خواهد بود.

به نظر می‌رسد برای گرفتن میز برخی از مدیران، کار دارد به جاهای باریکی می‌کشد. این مدیران که ظاهرا به میز صندلی خود معتاد شده‌اند، هرگز حاضر به ترک خود نیستند. بعد از آنکه با کمپین استعفای شجاعانه گول نخوردند، حالا قرار است به زور از آنها خواسته شود، این پست را ترک کنند. در حالی که هنوز کلی راه دیگر برای منصرف کردن آنها وجود دارد. چند مورد آن را با هم مرور کنیم.

ترک مدیران بازنشسته به صورت گام به گام

به مدیران بگوییم اگر پست خود را ترک نکنید، با بد و بیراه مواجه می‌شوید. آنها را هر جا ببینیم سرشان داد می‌زنیم و با دست نشانشان می‌دهیم. شاید منصرف شوند.

بعد از این مرحله باید تصاویر مدیران معتاد(معتاد به میز ریاست) را در تلویزیون نشان داد و از اسم آنها در کتب درسی و سریال‌های تلویزیونی به عنوان شخصیت‌های منفی استفاده کرد. شاید برخی از آنها حتی دوست داشته باشند نقش خودشان را بازی کنند.

بعد از این مرحله کسانی که باقی ماندند و سخت جان‌تر بودند، باید ممنوع‌التصویر شوند. خبر سازمان‌های این مدیران باید در رسانه‌ها با اسم مستعار و با پخش تصویر شطرنجی نمایش داده شود. اینگونه آنها نمی‌توانند پز پست مدیریتی خود را بدهند.

احتمالا برخی افراد از این مرحله هم عبور می‌کنند. بهتر است حقوق شهروندی این افراد را کاهش داد. مثلا فقط می‌توانند از خانه تا اداره بروند و حق جایجایی دیگری ندارند. البته این موضوع برای خیلی از آنها دغدغه‌ای نیست. چون شاید آنقدر شغل داشته باشند که مسیرهای عبوری‌شان کل نقشه را اشغال کند.

به هرحال اگر باز هم کسی باقی ماند، بهتر است او را برکنار کرد. یعنی طی یک نامه از طرف مقام بالاترش، ایشان را تغییر داد. اینگونه دیگر موضوع کاملاً حل می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 104209 ساعت خبر : 9:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104209
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات