مقصر پایان بندی سریال دلدادگان کیست؟

به گزارش پایگاه خبری گلونی، قسمت پایانی و سکانس‌های پایانی سریال دلدادگان با حواشی همراه شد.

سریال‌های تلویزیونی همین است. قسمت پایانی و سکانس‌های پایانی آن دچار حاشیه می‌شود.

داستان از یک پست در فضای مجازی شروع شد که پانته‌آبهرام منتشر کرد و بعد از آن، بسیاری به پست خانم بهرام واکنش نشان دادند.

مخاطبان این سریال هم دست از انتقاد برنداشتند. بیشتر مخاطبان از پایان‌بندی سریال ناراضی بودند و با بهت و حیرت درباره آن نوشتند. به نظر نمی‌رسد ممیزی‌های صدا و سیما باعث این پایان‌بندی در سریال دلدادگان شده باشد.

مقصر سریال دلدادگان

اینستاگرام پانته آ بهرام
اینستاگرام پانته آ بهرام

البته این ممیزی‌ها بی‌تاثیر نیست. اما نکته اصلی این است که هر بار بعد از اعتراض مخاطبان است که بازیگران و عوامل یک سریال تلویزیونی تقصیر را برگردن ممیزی‌های صدا و سیما می‌اندازند.

نکته مهم اینجاست که اگر قرار است سریال‌های تلویزیونی باعث جذب مخاطبان به رسانه ملی بشوند، باید بتوانند آنها را با خود همراه کنند و مخاطبان بعد از پایان سریال از قصه روایت شده راضی باشند.

بسیاری از مخاطبان قسمت پایانی سریال دلدادگان را به فیلم هندی تشبیه کردند و بسیاری نوشتند که دیدن سریال‌های آبکی ترکی را به این سریال ترجیح می‌دهند.

دسترسی مردم به سریال‌های روز دنیا

الان در زمانی زندگی می‌کنیم که بسیاری از مردم، سریال‌های درجه یک جهان را می‌بینند و به آنها دسترسی دارند.

سطح سلیقه مردم مانند دهه‌های پیش نیست و آنها با روش حرفه‌ای سریال‌سازی و قصه‌گویی در سریال آشنا هستند. صدا و سیما کاری سخت‌تر با مخاطب این روزگار در پیش دارد تا بتواند با قصه‌های منحصر به فرد، او را همچنان به تلویزیون وفادار کند. آیا این اتفاق می‌افتد؟

پایان پیام

کد خبر : 104561 ساعت خبر : 11:04 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104561
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات