ممنوعیت پوشیدن پیژامه در کشور

ممنوعیت پوشیدن پیژامه در کشور

پایگاه خبری گلونی، بیتا اسماعیلی: مرزهای ممنوعیت در کشور طوری جابجا شده است که دغدغه امروز مسئولان ما مبارزه با یک متر پیژامه و لباس راحتی در دانشگاه است. طوری خبر پوشیدن لباس راحتی در فضای مجازی پوشش یافت که پدرم کم کم تصمیم گرفت در اقدامی انتحاری تمام پیژامه‌های خودش را آتش بزند.

البته این حرکت از سوی مادرم با مخالفت روبرو شد و تصمیم بر آن شد که مادرم چهار پیژامه دیگر برای ما بدوزد تا همه متحدالشکل در خانه راه برویم.

بعد از یک هفته دوخت و دوز بالاخره پیژامه ما هم دوخته شد و حالا بعد از یک هفته همه برای خودمان قلندری پیژامه‌پوش هستیم.

از بعد از این ماجرا فضای حاکم درخانه ما از قبل بهتر شده است و انس و الفت بیشتری با پدرم حس می‌کنیم. آنقدر با پدرم صمیمی شده‌ام که گهگاهی پیژامه پدرم را می‌پوشم.

در باب اهمیت پیژامه

اهمیت پیژامه، آنقدر زیاد شده که این روزها به یک دست آویز سیاسی بدل شده است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد:«صحبت‌های مطرح شده در رسانه‌های خارجی، جوسازی و فضاسازی رسانه‌ای بود.

اصلا این طور نیست که دختران ما نتوانند در خوابگاه لباس راحتی نپوشند. چون حرفی غیرمنطقی است. ما به فضای اختصاصی دختران مثل داخل اتاق و راهروها کاری نداریم.»

ممنوعیت پوشیدن پیژامه در کشور

حالا اینکه چرا عده‌ای با جوسازی سعی دارند طوری از پیژامه، استفاده سیاسی ببرند بر همگان پوشیده است.

در شرایط جاری سعی کنید مانند کش تمبان باشید و طوری قابل انعطاف باشید که به هر سایزی بخورید اینطوری با خیال راحت لنگتان را دراز کرده و چای قند پهلو می‌خورید.

پایان پیام

کد خبر : 105873 ساعت خبر : 11:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=105873
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات