کشف کتاب قاچاق به میدان سپاه رسید

در ادامه کشف و توقیف انبار کتاب‌های تقلبی؛ کشف کتاب قاچاق به میدان سپاه رسید.
و کارگروه صیانت از حقوق ناشران، مؤلفان و مترجمان اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران انبار دیگری را این بار در میدان سپاه کشف کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی،  به نقل از دبیرخانه دائمی کارگروه صیانت از حقوق ناشران، مؤلفان و مترجمان اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران، این کارگروه روز شنبه پنج آبان ۱۳۹۷ با مساعدت اداره کل حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری و اقدام پلیس امنیت و دستور قضایی یک انبار کتاب قاچاق را در محدوده میدان سپاه کشف و پلمب کرد.

کتاب‌های ضبط شده از این انبار که در حجم شش وانت‌ نیسان است با دستور قضایی «توقیف» شد و انبار مذکور  تخلیه و پلمب گردید و صاحب آن تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

با اقامه شکایت ناشران متضرر از متهم، وکیل اتحادیه به وکالت از شاکیان مبادرت به اقامه دعوی در مراجع ذی‌صلاح خواهد کرد.

کشف کتاب قاچاق به میدان سپاه رسید

مطابق با این گزارش، با وجود تمهیداتی که کارگروه صیانت اتحادیه اندیشیده، توفیق در مسیر پیشگیری و مبارزه با قاچاق کتاب بدون مساعدت و همراهی تمامی همکاران صنف ممکن نیست.

انبار کتاب‌های قاچاق در میدان سپاه تهران در شرایطی کشف و پلمب شد که چهارشنبه دوم آبان  ۱۳۹۷ نیز یک انبار کتاب قاچاق در محدوده خیابان خاوران در تهران کشف و پلمب شده بود.

پیش از این نیز محمود آموزگار، رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران با بیان این‌که حجم قاچاق کتاب خیلی وسیع است و در نمایشگاه‌های‌ مختلف و فروشگاه‌های مجازی شاهد آن‌ها هستیم و حتی برخی در ادارت و وزارتخانه‌ها نفوذ کرده‌اند، از جمع‌آوری ده وانت کتاب قاچاق از نشرهای مختلف و پلمپ دو مغازه خبر داده بود.
پایان پیام

کد خبر : 104700 ساعت خبر : 9:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104700
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات