هفتمین دوره جشنواره ادبی هزار و یک شب ویژه داستان نویسان افغانستانی

هفتمین دوره جشنواره ادبی هزار و یک شب ویژه داستان نویسان افغانستانی

پایگاه خبری گلونی، الهه حسینی: سید مرتضی شاهترابی با بیان پیشینه برگزاری این جشنواره می‌گوید: جایزه ادبی هزار و یک شب ویژه فارسی‌زبانان سراسر جهان، این بار مختص داستان‌نویسان افغانستانی است.

عضو شورای علمی جشنواره، در آستانه برگزاری هفتمین دوره از جشنواره ادبی هزار و یک شب در گفتگو با شبکه آی فیلم ۲ اظهار کرد:

شش دوره از این جایزه ادبی ویژه فارسی‌زبانان دنیا برگزار شد و در چند دوره اخیر داستان‌نویسان ایرانی نیز از برگزیدگان بودند. این بار جایزه ادبی هزار و یک شب ویژه داستان نویسان افغانستانی و نکوداشت از محمد جواد خاوری داستان نویس افغانستانی است.

علاقمندان تا پایان قوس (آذر ماه۱۳۹۷) فرصت دارند با ارسال یک اثر در جشنواره شرکت کنند.

وی درباره جوایز این دوره گفت: به سه برگزیده اول امتیاز یک اثر مستقل از انتشارات ری را، بیمه تکمیلی، همچنین لوح تقدیر و تندیس جشنواره به سه اثر برگزیده و‌ داستان های قابل تقدیر تعلق خواهد گرفت.

شاهترابی با بیان اینکه موضوع جشنواره آزاد است، اما اختتامیه در دلو (بهمن۱۳۹۷) مصادف با ایام پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد، گفت: شبکه آی‌فیلم۲ در نظر دارد به داستان برگزیده با موضوع انقلاب و کشور ایران یک جایزه ویژه اهدا کند.

در پایان این کارشناس ادبی با آرزوی موفقیت برای تمام داستان نویسان، بیان کرد جشنواره محدودیت سنی ندارد و داستان نویسان می‌توانند تا پایان قوس، داستان‌هایشان را ارسال کنند.

پایان پیام

کد خبر : 107735 ساعت خبر : 8:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=107735
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات