تور لحظه آخری کیش و ارزان قیمت با معرفی هتل

تور لحظه آخری کیش و ارزان قیمت با معرفی هتل

اهمیت کیش در صنعت گردشگری

صنعت توریسم و گردشگری بدون شک از پرسودترین صنایع ایران محسوب می‌شود.

به‌طوری که براساس آخرین آمار منتشر شده توسط سازمان جهانی، صنعت توریسم پس از صنعت نفت و خودرو بیش‌ترین میزان سهم سود را به‌خود اختصاص داده است.

از این جهت دولت نگاه‌ ویژه‌ای را در صنعت گردشگری داشته است و مناطق آزاد همانند کیش در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد. در این مقاله قصد داریم اهمیت کیش در صنعت گرشگری را بررس کنیم.

معرفی کیش در سطح بین‌المللی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان منطقه آزاد کیش به‌شمار می‌آید و با راه‌اندازی پرواز مستقیم از کیش به نقاط مختلف جهان و توسعه‌ی ناوگان هوایی از مهم‌ترین فاکورها در چشم‌انداز رونق گردشگری کیش به‌حساب می‌آید.

برگذاری فستیوال‌های مختلف و تفریحات آبی هیجان‌انگیز در کیش سبب شده بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی از اقصی نقاط جهان خود را به کیش برسانند که این موضوع از جنبه‌های مختلف تاثیر مثبتی در این منطقه داشته باشد.

کیش یکی از مهم‌ترین مناطق توریستی در ایران محسوب می‌شود و توسعه صنعت گردشگری مهم‌ترین ماموریت این منطقه است.

صنعت توریسم یکی از صنعت‌های پرسود و درآمدزاست که هرساله مناطق مختلف در دنیا برای جذب توریسم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این صنعت رشد و رونق اقتصادی آن است که می‌تواند در زمینه‌های مختلف اعم از اشتغال‌زایی، افزایش درآمد و… مفید واقع شود.

تور لحظه آخری کیش و ارزان قیمت با معرفی هتل

تور لحظه آخری کیش و ارزان قیمت با معرفی هتل
تور لحظه آخری کیش و ارزان قیمت با معرفی هتل

پیدایش جزیره‌ی کیش به حدود ۲۰۰ میلیون سال پیش باز می‌گردد و نام این جزیره از نظر لغوی به معنی تیردان یا ترکش است و نام از آن‌جا گرفته شده است که همانند تیری در ترکش به‌نظر می‌رسد.

این جزیره هوای بسیار شرجی و گرم دارد و تفاوت دما در سردترین و گرم‌ترین ماه‌ها نزدیک به هم است. این ساحل نقره‌ای دارای آسمان آبی و جوی آرامش‌بخش است که به جاذبه‌های دیدنی و توریستی زیادی را در دل خود گنجانده است.

جشنواره کیش

این جزیره امروزه به قطب گردشگری تبدیل شده است و هرساله افراد زیادی ازسرتاسر دنیا به‌ویژه در ایام تعطیلات و در طی برگذاری جشنواره‌ی کیش از آن بازدید می‌کنند.

آمارهای ورود و خروج مسافران نشان‌دهنده‌ی رشد و افزایش گردشگر در این منطقه بوده است، به‌طور مثال شاهد رشد ۹ درصدی ورود گردشگر نسبت به سال گذشته بوده‌ایم که می‌تواند نوید بخش رونق در این منطقه باشد.

مشاوران در حال برسی ظرفیت‌های جزیره در حوزه‌های مختلف هستند.

قوانین کیش به عنوان مناطق آزاد پتانسیل بالقوه‌ای را در اختیار مسئولان قرار داده است.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از نحوه‌ی رزو تور کیش و اطلاع از آخرین قیمت‌ تور لحظه آخری کیش به وب‌سایت Tourtokish.com مراجعه فرمایید.

هتل‌ های کیش

هتل های کیش
هتل های کیش

همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد کیش در جایگاه خوبی از لحاظ گردشگری قرار گرفته است و از پتانسیل بالایی برخوردار است.

از این جهت در این منطقه برای جلب نظر گردشگران خارجی و داخلی هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های خوبی وجود دارد که خدمات ایده‌آلی را در اختیار گردشگران تور کیش قرار می‌دهند.

براساس امتیازات و نظرات کاربران هتل کوروش، هتل داریوش، هتل ترنج و هتل پارمیس در رتبه‌های هتل‌های برتر قرار گرفته‌اند.

شایان ذکر است که اکثر این هتل‌ها دارای خدماتی نظیر استخر، سونا، سالن ماساژ و حتی زمین تنیس هستند که گردشگران را شیفته‌ی خود می‌کند.

Kish is an island in the Persian Gulf, off the southern coast of Iran

پایان پیام

تبلیغ در گلونی

کد خبر : 107059 ساعت خبر : 7:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=107059
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات