درآمد سلبریتی ها با عقل جور درنمی‌آید

درآمد سلبریتی ها با عقل جور درنمی‌آید

پایگاه خبری گلونی؛ آرشین ساکی: شیوا خنیانگر، بازیگر پیشکسوت در مورد درآمد سلبریتی‌ها در دنیای مجازی گفت:

امروز در دنیای بازیگری می‌بینیم پول‌هایی به واسطه تعداد فالوور افراد جا به جا می‌شود که اصلاً هیچ موازین عقلی و منطقی ندارد.

در اوضاع نا‌به سامان اقتصادی کشور، اصلا بعید نیست که هر کسی به دنبال راه حلی برای کسب درآمد بیش‌تر باشد.

حالا اگر شد در حرفه خودش، اگر هم نه از شغل‌ها و حرفه‌های دیگر که گاه دردسر کم‌تری هم دارند.

یکی از ممر درآمد سلبریتی‌ها و افراد مشهور در هر جای دنیا، تبلیغات است.

چه تبلیغات حرفه‌ای و اصولی که در رسانه‌های رسمی آن کشور استفاده می‌شود چه تبلیغات غیررسمی که دردسر کم‌تری هم دارد.اما در کشور ما اوضاع کمی فرق می‌کند.

از آن‌جایی که کلا سلبریتی‌های ما ادعایشان می‌شود که رابطه خوبی با رسانه‌هایی چون رادیو و تلویزیون ندارند می‌روند سراغ تبلیغات غیررسمی مثل شبکه‌های اجتماعی.

فرق تبلیغات رسمی با نوع غیررسمی این است که نوع دوم معمولا قانون درست و حسابی ندارد و شیوه کار به صورت دلی می‌باشد، نه برای قیمت‌گذاری و نه برای تولید محتوا استانداردی تعریف نشده است.

درآمد سلبریتی ها با عقل جور درنمی‌آید

رونق گرفتن شبکه‌های مجازی هم نسبت به رسانه‌های رسمی کشور دلیل دیگری است که صاحبان آگهی ترجیح می‌دهند هزینه را برای همین شیوه‌های نوین و غیر حرفه‌ای خرج کنند.

و این‌طور می‌شود که سلبریتی‌های همیشه حاضر در صحنه دنیای مجازی بازارشان به رونق می‌افتد و هماهنگ با تب و تاب‌های اینترنتی و هیجان مردم محصولاتی مرتبط را تبلیغ می‌کنند و هزینه‌های گزاف می‌گیرند.

حالا این یک طرف ماجراست. اگر فقط سلبریتی‌ها بودند که از این طریق درآمدهای آن چنانی داشتند باز معقول بود، جالب است بدانید برخی از شاخ‌های اینستاگرام که نه زحمتی کشیده‌اند و نه حتی خاک یک صحنه خورده‌اند درآمدهایی به مراتب بالاتر از تبلیغات سلبریتی‌ها دارند.

خلاصه این‌که ما در مورد اینستاگرام هم مثل هر شبکه اجتماعی دیگری شورش را درآورده‌ایم و اصلا شیوه صحیح استفاده از آن را هم یاد نگرفته‌ایم.

گاهی فکر می‌کنم این فکر فیلتر کردن اینستاگرام چندان هم بد نیست!

پایان پیام

کد خبر : 109138 ساعت خبر : 2:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=109138
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات