فوتبالیست معروف را بعد از پارتی در تانکر آب پیدا کردند

فوتبالیست معروف را بعد از پارتی در تانکر آب پیدا کردند

روزنامه خبرورزشی تیتر یک خود را به دستگیری یک فوتبالیست معروف از داخل تانکر آب اختصاص داد و به نقل از بازپرس سابق دادسرای ارشاد نوشت: این بازیکن بعد از یک پارتی دستگیر شد.

ابتدا در آن پارتی او پیدا نشد ولی وقتی ماموران دوباره برگشتند و خوب گشتند او را از داخل یک تانکر آب پیدا کردند.

پایگاه خبری گلونی؛ راضیه حسینی: حالا چرا تانکر، اصلا وسط پارتی چطور تانکر را پیدا کرد؟

این پارتی چقدر ناجور بود که بازیکن معروف فوتبال حاضر شد خودش را بیندازد توی تانکر تا پیدا نشود؟ این ها سوالاتی هستند که با خواندن خبر ذهن را درگیر می کند.

میزان آب داخل تانکر بسیار مهم است

 به نظرم میزان آب داخل تانکر هم بسیار مهم است، چون مشخص می‌کند اوضاع این پارتی چقدر خراب بوده است.

 اگر تانکر تا یک سوم آب داشته، یعنی اوضاع خیلی هم ناجور نبود و با یک تعهد سر و ته قضیه حل می‌شد ولی چون بازیکن ما معروف بود، حاضر شد توی تانکر برود ولی کلانتری نرود.

اگر تانکر تا نیمه آب داشته، این یعنی اوضاع پارتی کمی خراب بود و اگر بازیکن ما را می‌گرفتند با یک تعهد تمام نمی‌شد و اوضاع کمی پیچیده می‌شد.

پس فوتبالیست معروف تصمیم گرفت بپرد توی تانکر آب و تمام تیپ و قیافه‌اش به‌هم بریزد ولی آبرویش نرود.

حالت سوم، تانکر پر پر بوده، این یکی دیگر شوخی بردار نیست، یعنی اوضاع پارتی مورد نظر داغون بود و اگر می‌گرفتندش کارش ساخته بود.

البته یک حالت چهارمی هم وجود دارد. بازیکن مورد نظر بر اثر مصرف یک چیزهایی یک جورهایی شده، تانکر را با استخر اشتباهی گرفته و پریده تویش.

حالا از این حالت‌ها بگذریم. پیشنهاد می‌کنم فوتبالیست‌های محترم از این به بعد حواسشان باشد یا پارتی نروند یا اگر راه ندارد و بدون پارتی زندگی‌شان مختل می‌شود، حداقل توی تانکر نروند، که اگر بروند این‌جوری ضایع می‌شوند.

پایان پیام

کد خبر : 107709 ساعت خبر : 11:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=107709
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات