نمایشگاه نقاشی‌ های مفهومی در خرم آباد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نمایشگاه نقاشی‌ های مفهومی در خرم آباد در حال برگزاری است.در این نمایشگاه آثار فرشته اسکندری را می‌بینید.

نمایشگاه نقاشی های مفهومی فرشته اسکندری ۳تا ۸ آذر ۱۳۹۷

مکان میدان ۲۲بهمن نگار خانه شهید هژبر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد

نمایشگاه نقاشی های مفهومی
نمایشگاه نقاشی های مفهومی

نمایشگاه نقاشی‌ های مفهومی در خرم آباد

اتفاق خوبی‌ است که در شهرستان‌ها چنین نمایشگاه‌هایی برگزار شود و مردم با هنر نقاشی و به‌خصوص نقاشی مفهوی بیشتر آشنا شوند.

این‌که اکثر نمایشگاه‌های هنری در تهران برگزار می‌شود خود به‌خود دایره کسانی را که با هنر و نقاشی آشنا می‌شوند کوچک می‌کند و دست علاقه‌مندان به این هنر را که در شهرستان‌ها هستند از دسترسی به نمایشگاه کوتاه می‌کند.

نمایشگاه نقاشی مفهومی در خرم آباد این هنر را به شهرستان آورده و نیازمند حمایت مردم هنر دوست این شهر است تا بتواند این مسیر را با قدرت ادامه دهد.

اگر در بیشتر شهرستان‌های کشور چنین نمایشگاه‌هایی برگزار شود، مردم بیشتری می توانند از زیبایی‌های این هنر و بسیاری از هنرهای دیگر لذت ببرند، بدون نیاز به صرف وقت و هزینه برای رفتن به پایتخت و حضور در این نوع نمایشگاه‌ها

امیدواریم نمایشگاه نقاشی مفهومی در خرم آباد مورد حمایت قرار گیرد و از این به بعد هم شاهد نمایش هنرهای زیبا در این شهرستان و همه جای ایران باشیم.

فرشته اسکندری متولد خرم آباد

نمایشگاه نقاشی‌ های مفهومی
نمایشگاه نقاشی‌ های مفهومی

رشته تحصیلی مهندسی معماری و دارای ۹ سال سابقه آموزش و تدریس طراحی و نقاشی در مرکز فنی و حرفه ای خواهران خرم آباد و همچنین کمیته امداد امام خمینی(ره) نواحی ۱و۲ است.

شرکت در چندین نمایشگاه فردی و گروهی در ارشاد اسلامی خرم آباد و گالری آیریک تهران و همچنین برگزار کننده نمایشگاه های گروهی هنرجویان فنی و حرفه ای خواهران و کمیته امداد امام خمینی(ره).

نمایشگاه نقاشی‌ های مفهومی فرشته اسکندری
نمایشگاه نقاشی‌ های مفهومی فرشته اسکندری

عکس ها از: شکیبا طولابی.

پایان پیام

کد خبر : 107184 ساعت خبر : 10:59 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=107184
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات