چهارمین جشنواره فرهنگی قوم بزرگ لر برگزار می‌شود

چهارمین جشنواره فرهنگی قوم بزرگ لر ( جشنواره بلوط) در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، بعد از سه دوره برگزاری موفق جشنواره فرهنگی دانشجویی قوم بزرگ لر (جشنواره بلوط) در دانشگاه تهران و استقبال بی‌نظیر لرتباران استان های مختلف، با اعلام شورای سیاستگذاری و دبیرخانه دائمی جشنواره، روزهای ۵ تا ۷ آذرماه همزمان با هفته فرهنگ و هنر چهارمین دوره این رویداد فرهنگی برگزار خواهد شد.

سید وحید موحدی، دبیر چهارمین جشنواره فرهنگی قوم لر ضمن تشکر از همتباران استان‌های مختلف به واسطه استقبال چشمگیر آنان در سه نوبت قبلی جشنواره گفت:
مفتخریم که اعلام کنیم با تلاش خستگی‌ناپذیر تیم دانشجویی برگزار کننده جشنواره باردیگر افتخار میزبانی از همتبارانمان را این بار در چهارمین جشنواره فرهنگی قوم بزرگ لر خواهیم داشت.

چهارمین جشنواره فرهنگی قوم بزرگ لر برگزار می‌شود

وی افزود جشنواره امسال کار خود را ۵ آذرماه با افتتاح بخش نمایشگاهی با هدف ارائه و به نمایش گذاشتن توانمندی‌های فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری، لباس و غذای محلی و… آغاز خواهد کرد و تا روز ۷آذرماه پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

ایشان ضمن دعوت از همه همتباران جهت حضور و بازدید از این رویداد فرهنگی اعلام کرد؛

همایش اختتامیه جشنواره که صحنه حضور نخبگان و شخصیت‌های برجسته علمی، فرهنگی و اجتماعی، هنرمندان و قهرمانان ورزشی، و هنرنمایی و اجرای زنده گروه‌های موسیقی از مناطق مختلف لر نشین است و از نخبگان و چهره‌های شاخص علمی قوم بزرگ لر تجلیل باشکوهی به عمل خواهد آمد از ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه ۷ آذر ماه درتالار فردوسی دانشگاه تهران آغاز خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر از همه حامیان گذشته و کنونی این رویداد فرهنگی از تمام همتباران و فرهنگ دوستان جهت حضور در چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویی قوم بزرگ لر دعوت بعمل آورد.

شرکت در این همایش برای همه آزاد است. برای حضور در این مراسم باید به دانشگاه تهران مراجعه کنید.

تیزر چهارمین جشنواره فرهنگی بلوط قوم بزرگ لر

پایان پیام

کد خبر : 106868 ساعت خبر : 1:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=106868
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات