پویش آنفالو کردن سلبریتی‌های سر به هوایی که خبر و تصویر اشتباه منتشر می‌کنند

پویش آنفالو کردن سلبریتی‌های سر به هوایی که خبر و تصویر اشتباه منتشر می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به نظر می‌رسد می‌توان پویشی را به راه انداخت و از مردم خواست که سلبریتی‌های سر به هوا را فالو نکنند و یا آن‌ها را آن‌فالو کنند. روزی نیست که یکی از سلبریتی‌ها یک خبر جدید یا فیک نیوز یا یک تصویر اشتباه یا یک شعر جعلی را بر روی صفحه خود قرار ندهد.

اگر این روزها سری به صفحات اینستاگرامی چهره‌های مشهور یا همان سلبریتی‌ها بزنید، متوجه خواهید شد که حجم زیادی از کامنت‌هایی که در صفحات این دوستان منتشر می‌شود، حاوی گله کاربران است. آن‌ها از بی‌تفاوتی و بی‌اعتنای این سلبریتی‌ها به فضای خبری جامعه انتقاد می‌کنند و از آن‌ها می‌خواهند که اخبار موثق و درست را برای آن‌ها بارگذاری کنند.

پویش آنفالو کردن سلبریتی‌های سر به هوا

اتفاقاتی که در چند هفته اخیر برای صفحه پرویز پرستویی رخ داده است، بیش از پیش این نقطه را مشخص می‌کند که سلبریتی‌ها منبع خبر نیستند و از آن‌ها نمی‌توان انتظار داشت که در جریان خبررسانی به کشور و مردم کمک کنند. آن‌ها همین که بتوانند توجه را به بعضی از مطالب جلب کنند، کار خود را درست انجام داده‌اند، اما مشخص نیست چرا آن‌ها می‌خواهند پا در کفش روزنامه‌نگاران کنند و خبر تولید کنند.

پویش آنفالو کردن را جدی بگیرید

به نظر می‌رسد حالا جامعه اینستاگرامی آمادگی این را دارد که به پویش آن‌فالوکردن سلبریتی‌ها بپیوندد و البته سلبریتی‌هایی که درست و حسابی در حیطه کار خود فعالیت می‌کنند را همچنان فالو کند و به صفحات آن‌ها ارزش و بها بدهند. آیا شما با این پویش موافق هستید؟ خودتان تا به حال چند صفحه سلبریتی را آن‌فالو کرده‌اید و کدام یک را بیشتر دوست دارید؟ باید درباره سلبریتی‌ها بیشتر با هم صحبت کنیم و باب نقد آن‌ها را همچنان باز بگذاریم.

پایان پیام

کد خبر : 112255 ساعت خبر : 8:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=112255
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات