آمادگی کامل شهرداری خرم آباد برای استقبال از مهمانان نوروزی لرستان

شهردار خرم آباد خبر داد: آمادگی کامل شهرداری خرم آباد برای استقبال از مهمانان نوروزی

رونق گردشگری زمینه ساز رونق اقتصادی

امیدواریم بتوانیم در کنار دیگر دستگاه‌ها و مدیریت استان، خرم آباد را به محیطی دلچسب و خاطره انگیز برای مهمانان نوروزی تبدیل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گلونی وحید رشیدی شهردار خرم آباد از آمادگی کامل شهرداری برای پیشواز شایسته از گردشگران و مهمانان نوروزی خبر داد.

وی با اشاره رکورد شکنی ستادهای نوروزی شهرداری خرم آباد در بحث ماندگاری مسافرین و گذشتن از میانگین کشوری در سال گذشته گفت:
امیدواریم بتوانیم در کنار دیگر دستگاه‌ها و مدیریت استان، خرم آباد را به محیطی دلچسب و خاطره انگیز برای مهمانان نوروزی و هر کدام از آنهارا به مبلغی برای گردشگری مرکز استان تبدیل کنیم.

وی با تشریح اقدامات شهرداری برای آمادگی شهر پیش از ورود مسافران اظهار داشت:

پاکسازی و ترمیم و زیباسازی بوستانها، ادامه پروژه آسفالت خرم آباد خصوصا در مناطقی چون بلوار شریعتی، لکه گیری معابر و شستشوی آنها، آموزش نیروهای ستاد استقبال جهت برخورد بهتر با گردشگران، آذین بندی و نورپردازی سطح شهر و ساماندهی ورودی ها از جمله اقدامات شهرداری پیش از ایام نوروز است.

وی همچنین به توضیح برنامه های شهرداری در ایام نوروز پرداخت و تصریح کرد:

تعبیه بنرها و تابلوهای راهنما، تهیه نقشه های توریستی برای مسافرین، ایجاد ستادهای استقبال همراه با راهنمایان در ورودی‌های شهر، ایجاد ستادهای اسکان در مراکز تفرجگاهی و پارکها همراه با امکانات رفاهی، راه اندازی بازارچه های نوروزی، برپایی جنگ‌های شادی و برنامه‌های سنتی و آیینی از برنامه‌های شهرداری برای افزایش رضایت و ماندگاری گردشگران و مسافران است.

قابل ذکر است که شهرداری خرم آباد سال گذشته با اسکان بیش از ۴۰ هزار مسافر و افزایش ماندگاری مسافرین به بیش از سه روز مقام اول را در بین شهرداری های استان کسب کرده و عملکرد ستاد نوروزی آن بارها مورد تقدیر نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و دیگر مدیران استان قرار گرفت.

پایان پیام

کد خبر : 114986 ساعت خبر : 10:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=114986
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات