تبلیغات اینستاگرامی خود را به افرادی که چندین عمل زیبایی انجام دادند ندهید

تبلیغات اینستاگرامی خود را به افرادی که چندین عمل زیبایی انجام دادند ندهید. برای اطلاع دقیق‌تر از این ماجرا کافی است مطلب زیر را مطالعه کنید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی،کار تبلیغ‌‌های اینستاگرامی کم‌کم دارند به جاهای باریک می‌کشند. حالا دیگر کسانی وسایل آرایشی، بهداشتی یا مزون‌ها را تبلیغ می‌کنند که دست‌کم روی گونه‌ها و لب‌هایشان چهار، پنج بار عمل زیبایی انجام داده‌اند و از حالت انسان‌های معمولی خارج شده‌اند و تبدیل به چیزهایی شده‌اند که دیگر خیلی زیبا (!) هستند.

تبلیغات اینستاگرامی

به نظر می‌رسد که صاحبان کالا باید دقت کنند که دست‌کم تبلیغات و آگهی‌هایشان را به کسانی ندهند که قیافه‌شان خیلی با آدم‌های معمولی فرق دارد، چون آنقدر که ما تحت تاثیر این لب‌ها و گونه‌ها قرار می‌گیریم که برایمان عجیب است چنین آدمی در جامعه زندگی می‌کند و اصلا به کالای تبلیغ‌شده نمی‌اندیشیم و اصلا روی آن کلیک نمی‌کنیم.

این‌که تبلیغات اینستاگرامی وارد فاز فیلم ترسناک و فیلم وحشت شده، نکته‌ای درست است؛ هرچند کاربران این را به طنز می‌گویند، اما واقعیت این است که برخی از تبلیغات اینفوئلسن‌ها یا میکروسلبریتی‌ها را که در اینستاگرام می‌بینیم، ترس تو را برمی‌دارد و یا متحیر می‌شوی از این همه بوتاکس و استیشن و اصلا یادت می‌رود که آن‌ها دارند چیزی می‌گویند و کالایی را تبلیغ می‌کنند.

صاحبان کالا بدانند که باید آدم‌های معمولی‌تر را برای جنسشان انتخاب کنند و به این آدم‌های عجیب و غریب برای تبلیغ کالا اطمینان نکنند، چون ویدئوشان به طنز در میان کاربران دست به دست می‌شود و آن‌چه این وسط از میان می‌رود، جنس و کالای آن‌ها است.

انتخاب آدم‌های معمولی باعث می‌شود که مشتری روی خود کالا تمرکز کند و حواسش به این چهره‌ی غیرمعمول پرت نشود و در تصمیم‌گیری خودش دچار اشتباه نشود.

بنابراین با این کار می‌توان مشتری‌های بیشتری را جذب کرد و روند فروش خوب و رو به افزایشی را داشت.

نه اینکه خدای ناکرده بخواهیم زیبایی این عزیران را زیر سوال ببریم.

اتفاقاً این دوستان که چندین بار عمل زیبایی کردند، آنقدر زیبا هستند که مخاطب به کالای مورد نظر توجه نمی‌کند.

برای همین فروش آن کالا با شکست مواجه می‌شود. از این لحاظ عرض کردیم. بله.

پایان پیام

کد خبر : 112538 ساعت خبر : 10:37 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=112538
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات