تنبیه بدنی را در مدرسه‌ها تمام کنید و دست از رفتارهای روان‌پریشانه بردارید

تنبیه بدنی را در مدرسه‌ها تمام کنید و دست از رفتارهای روان‌پریشانه بردارید

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: هر روز به تعداد معلمانی با هشتگ تنبیه بدنی اضافه می‌شود.

به گزارش ایسنا، این بار معلم کوهرنگی برای تنبیه دانش‌آموزانی که درس نمی‌خوانند، روش خاصی را اجرا کرده است. در این کلیپ معلم از دانش‌آموزانی که درس نخوانده‌اند می‌خواهد که با چوب تنبیهش کنند.

تنبیه بدنی را در مدرسه‌ها تمام کنید و دست از رفتارهای روان‌پریشانه بردارید

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ، کوروش اکبری ضمن تأیید محتوای این کلیپ، اظهار کرد:

«در حال حاضر پرونده این معلم برای بررسی به هیات رسیدگی به تخلفات اداری ارسال و برابر مقررات برخورد خواهد شد.» طیبه شریفی دکتر روانشناس در چهارمحال و بختیاری با اشاره تنبیه دانش‌آموزان توسط معلمان، اظهار کرد: «تنبیه در هر شرایط از نظر روانشناسی آثار سو هیجانی و عاطفی شدید و فیزیولوژیکی و جسمی دارد.»

نسخه جدید تنبیه بدنی رسید

بالاخره بین معلمان و ناظمان و مدیرانی که با همه قوا به بچه‌ها حمله می‌گنن چشم‌مون به جمال یه معلم که گل به‌خودی می‌زنه هم روشن شد.

این فیلم اونقدر تو فضای مجازی با کپشن های احساسی دست‌به‌دست که خیلی‌ها فکر می‌گردیم باید سیمرغ بلورین بهترین معلم از نگاه تماشاگران رو بدیم به ایشون.

رفتارهای روان‌پریشانه را تمام کنید

باید قبول کنیم که رفتارهای سادیسیم و مازوخسیتی و خود آزاری ودیگر آزاری و تنبیه‌های منسوخ بدنی بخشی از نظام آموزشیه.

شما از هشتاد سال پیش تا الان پای خاطرات مردم بنشینه بالاخره تو یه پستو از ذهنشون یه خاطره از یه معلم یا ناظم پیدا می‌کنی که برای هفت جد وآبادشون بسه. حالا هم که قرار معلمانی با گرایش‌های خودآزارانه به بازار بیان.

ژانر وحشت را از مدرسه‌ها پاک کنید

برخلاف همیشه باید یه تشکر از مسئولین بگنیم که جاگیری درست و به موقعی داشتن. بستن این راه‌ها می‌تونه دانش‌آموزانمون رو نجات بده. باید به همه گویش و زبان‌ها به همه معلمانمون یاد بدیم که تنبیه کردن رو فراموش کنن؛

فیلم هندی کمتر ببینن؛ از اکشن‌های آمریکایی دوری کنن؛ خاطرات دوران بچگی‌شون رو بازسازی نکنن و اگر اوضاع روحی مناسبی ندارن حتماً خدمات مشاوره دریافت کنن.

اجازه بدن بچه‌ها از این دوره از زندگی‌شون لذت ببرن و یه دفعه از وسط کلاس درس به فیلم‌های ژانر وحشتی پرتاب نشن. عادی باشن؛ عادی. بچه‌ها این‌قدر پیچیده نیستن که برای وادار کردنشون به تعقل بساط خودزنی راه بندازین! اونها رو باور کنین فقط همین بدون هیچ حاشیه‌ای!

پایان پیام

کد خبر : 113039 ساعت خبر : 12:55 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=113039
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات