شهرداری شهر خرم‌آباد سال‌هاست که چشمش را به روی واقعیت بسته است

شهرداری شهر خرم‌آباد سال‌هاست که چشمش را به روی واقعیت بسته است

به گزارش پایگاه خبری گلونی، شهرداری خرم‌آباد سال‌هاست که واقعیت را نمی‌بیند یا دوست ندارد که ببیند، واقعیتی که اگر در طی این سال‌ها دیده می‌شد، می‌توانست کمک شایانی به مردم آن منطقه کند.

شهرداری شهر خرم‌آباد

این‌جا منظورمان با شهردار خرم‌آباد نیست، با مجموعه شهرداری و مجموعه تفکری که سال‌ها در این نهاد حضور دارند است.

بعد از سیل اخیر خرم‌آباد و طغیان رودخانه گلال، باز هم می‌بینیم که شهرداری خرم‌آباد نمی‌خواهد واقعیت‌ها را ببیند و چاره‌ای بیندیشد و ایده جدیدی بدهد تا بتوان از این مشکلات پیشگیری کرد.

البته تلاش هلال احمر، شهرداری خرم‌آباد و آتش‌نشانی را نمی‌توان نادیده گرفت، اما این‌که ما تمام مشکلات و اتفاقات و کاستی‌ها را به گردن قبلی‌ها و دیگران بیندازیم، کار درستی نیست و با این کارمان به دیگران تفهیم می‌کنیم که هرگز نباید اشتباهات را پذیرفت و با پاسکاری اشتباهات به گردن دیگران، می‌توان به راحتی شانه از مشکلات و اتهامات خالی کرد.

شهرداری خرم‌آباد باید واقعیت‌ها را ببیند، باید با خودش روراست باشد و بپذیرد که در بسیاری از موارد دچار اشتباهاتی هم شده است.

با پذیرفتن این اشتباهات و فکر و اندیشه مثبت برای جبران این اشتباهات، می‌تواند راهی پیدا کند تا یکی یکی از تعداد این مشکلات کم کند و آن‌ها را به حداقل و یا صفر برساند.

شهرداری خرم‌آباد با همین بودجه اندک برای شهر چه کرده است؟

آیا توانسته است هشدارهای لازم را بدهد؟

آیا توانسته است کارهای مهم را انجام دهد؟

همین بودجه اندک را خرج چه کارهایی در خرم‌آباد کرده است؟

آیا برای خرج آن اولویت‌بندی در نظر گرفته است و آیا رودخانه گلال در اولویت چندم آن بوده است؟

سوال‌های زیادی در این زمینه وجود دارد، ولی متاسفانه همچنان جوابی نمی‌شنویم و جواب‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

اگر این مجموعه هر چند وقت یک بار گره‌ای از مشکلات شهر خرم‌آباد باز می‌کرد، به مرور زمان با کمترین و حداقل‌ترین مشکلات مواجه بودیم و الان شهری زیباتر، پاک‌تر و به مراتب کم‌مشکل‌تر از قبل داشتیم.

پایان پیام

کد خبر : 113923 ساعت خبر : 9:37 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=113923
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات