هیجان انگیزترین تفریحات دنیا در تور لحظه آخری

هیجان انگیزترین تفریحات دنیا در تور لحظه آخری

دبی، امارات متحده عربی

هیجان انگیزترین تفریحات دنیا در تور لحظه آخری

‌دبی را می‌توان شهری جاه طلب و منحصربه فرد محسوب کرد که در حال حاضر پیشروترین شهر خاورمیانه به شمار می‌رود.

این شهر دارای جمعیتی بزرگ از مهاجرانی است که با جمعیت بومی امارات ترکیب شده و چهره‌ای جالب و نو از این شهر ارائه کرده‌اند.

در این شهر همه چیز جذاب، متمایز و برون گرا است و به همین دلیل دبی با پاریس مقایسه می‌شود.

زیرا در این شهر نیز همه چیز باید در لوکس‌ترین و مجلل‌ترین حالت ممکن ارائه شود.

دبی با بیابان‌هایی شکوهمند محاصره شده که امکان تفریحات مختلفی در آن فراهم بوده و ترکیب این صحرا و بافت شهری، چشم اندازی خاص و متمایز به دبی بخشیده است.

هیجان انگیزترین تفریحات دنیا در تور لحظه آخری

دبی در تور لحظه آخری پس زمینه‌ای جالب و ترکیبی دارد که از این شهر یک مقصد ایده آل برای سفر و کشف ناشناخته‌ها ایجاد کرده است.

با وجود طبیعت شهری، دبی دارای فرهنگ عربی و میراث غنی برجسته‌ای است.

علاوه بر موارد فوق به نظر می‌رسد نوع فرهنگ زندگی غربی در این شهر رشد زیادی داشته و به این ترتیب شاهد تلاقی و ترکیب دو فرهنگ مختلف در این شهر هستیم که هارمونی جالبی ایجاد کرده‌اند.

مساجد زیبا، بازارهای سنتی، آسمان‌خراش‌ها و مراکز خرید و مال‌های بزرگ، از این شهر چشم اندازی کاملا متفاوت نسبت به سایر کلان شهرهای جهان ارائه کرده‌اند.

بارسلونا، اسپانیا

هیجان انگیزترین تفریحات دنیا در تور لحظه آخری

به گزارش سفر باتو، شهر بارسلونا به طور آشکاری جذاب بوده و نمایی چند لایه از خود ارائه می‌کند.

 محله (Gaudi) در این شهر یک شاهکار محسوب می‌شود اما صنعتگران و هنرمندان ماهر محله (El Born)، گالری‌های محله (Consell de Cent) در شمال شهر و نمایشگاه‌های پر شمار (Eixample) را نباید از قلم انداخت.

شهر بارسلونا را می‌توان به صورت فردی غیر متعارف، بی خیال و آسوده دانست که با رستوران‌های متنوع، کافه های پر تعداد، گلچینی از بهترین‌ها را به شما ارائه می‌کند.

دیدار از این شهر را از محله (Las Ramblas) شروع کرده و خود را به خیل جمعیت بسپارید تا در هنگام طلوع خورشید، منظره زیبای ساحلی را تماشا کرده و خود را در میانه مردم محلی حس کنید.

به خاطر داشته باشید در این شهر معماری شاخص گوتیک رایج بوده و بارسلونا همیشه مناطقی شگفت‌انگیز و کشف نشده در خود ‌پنهان کرده است که میتواند شما را غافلگیر کند.

در منطقه (El Born) فلسفه کمال گرایی و نگاه سوفسطایی را با تمام وجود حس کرده و به سمت محله (Raval) رفته و سپس در (barrio Poble) تفریحات خود را کشف کنید.

این شهر دیوانه فوتبال است و زمانی که تیم آنها در زمین خود میزبان تیم دیگری است، سراسر شهر در جنونی لذت بخش فرومی‌رود.

بیشتر بخوانید: جشن ها و جشنواره های تایلند در تور تایلند

دوچرخه سواری در پایتخت اسکاتلند

هیجان انگیزترین تفریحات دنیا در تور لحظه آخری

تا به حال سفرهای هیجان‌انگیز زیادی را با شما تجربه کرده‌ایم و امروز نیز، در ادامه گشت و گذار های مان به اسکاتلند می‌رویم و هنرنمایی یک دوچرخه سوار حرفه‌ای را در این کشور از نظر می‌گذرانیم تا باری دیگر هیجان را به اوج خود برسانیم.

در سفرمان به گوشه ای از ادینبرا (Edinburgh) خواهیم رفت، دومین شهر بزرگ اسکاتلند که از قرن ۱۵ میلادی، پایتخت این کشور است.

ادینبرا در نواحی جنوب شرقی سرزمین اسکاتلند قرار دارد و از گردشگرپذیرترین شهرهای بریتانیا شمرده می‌شود؛ همچنین دومین شهر پرجمعیت قلمرو بریتانیا نیز به حساب می‌آید.

این شهر جاذبه های بسیاری را در خود جای داده است اما ما به هدف تماشای جاذبه ها نمی‌رویم و تنها گوشه‌ای از جلوه‌های طبیعی این جا را از نظر می‌گذرانیم و بیشتر به دوچرخه‌سواری هنرمندانه دنی توجه داریم.

دنی مکسکیل (Danny MacAskill) یک دوچرخه سوار اسکاتلندی ست که ۳۲ سال سن دارد و در زمینه دوچرخه سواری در کوهستان، از مهارت قابل توجهی برخوردار است.

با او در سرزمینش همراه می‌شویم و به او اجازه می‌دهیم تا ما را به مناطقی بسیار چشم نواز ببرد و تجربه‌ای تماشایی برای مان رقم بزند. ما را در گشت و گذارمان همراهی کنید.

در آغاز دنی را می‌بینیم که داخل قطار صبحانه‌اش را صرف می‌کند تا انرژی لازم برای هنرنمایی و رکاب زدن در پستی ها و بلندی‌های ادینبرا را داشته باشد.

قطار به ایستگاه می‌رسد و دنی، دوچرخه‌اش را در دست می‌گیرد تا سفر پرماجرایش را آغاز کند.

او را می‌بینیم که سوار بر دوچرخه از روی خطوط ریل می‌گذرد و از روی مانع‌های اطراف ایستگاه نیز عبور می‌کند.

همان طور که مسیر را ادامه می‌دهیم و به حرکات دنی توجه می‌کنیم متوجه می‌شویم که این دوچرخه سوار هیچ علاقه‌ای به راه‌های ساده و صاف ندارد.

او همیشه سخت‌ترین مسیر را برای عبورش انتخاب می‌کند و طوری از این مسیرها عبور می‌کند که گویی هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است!

در ادامه راه می‌بینیم که همه افراد این منطقه، دنی را می‌شناسند و بعضا با این مرد جوان احوال پرسی می‌کنند که صمیمیت خاص محیط را به نمایش می‌گذارد.

دنی همچنان به مسیرش ادامه می‌دهد و هیجان انگیزترین راه ها را برای گذر انتخاب می‌کند، او حتا به سادگی از روی یک خانه سنگی نیز عبور می‌کند و همه اینها، موجب جذابیت سفرمان با این دوچرخه سوار می‌شود.

باغهای سمی- ایتالیا

به گزارش سفر باتو، پادوآ یکی از معروفترین فضاهای سبز کشور ایتالیاست که به خاطر گیاهان دارویی و سمی‌ای که از قرن پانزدهم در آن پرورش داده می‌شود معروف می‌شود.

از آنجا که بارها اتفاق‌های ناگواری برای بازدیدکننده های آن پیش آمد، تااین مکان هم به فهرست نقاط ممنوعه دنیا برای سفر کردن اضافه شد.

قضیه از این قرار بود که بسیاری از بازدیدکننده هایی که با این گیاهان سمی آشنایی نداشتند بر اثر تماس اشتباهی یا عمدی، دچار مسمویت‌های شدید می‌شدند و حتی در بعضی موارد جانشان هم به خطر می‌افتاد.

 به همین خاطر، با وجود زیبایی‌های زیاد این باغ، در آن به روی گردشگران بسته شده است.

به جز پادوآ، باغ دیگری به اسم آلنویک هم در انگلیس وجود دارد که به تازگی مجوز کشت گیاهان سمی و دارویی با اهداف مشخص را به دست آورده؛ به همین دلیل افراد عادی اجازه ورود به این باغ را ندارند.

دریاچه روی دریاچه، پل ماگدیبرگ در آلمان

پل روگذر ماگدبورگ در نزدیکی شهر برلین و در شمال شهر ماگدبورگ آلمانواقع شده و طی شش سال و با بودجه ای  برابر ۵۰۰ میلیون یورو در سال ۲۰۰۲ ساخته شده و ۹۱۸ متر طول دارد .

و دو کانال قابل کشتی رانی المان را به هم متصل می‌کند.این پل یک شاهکار مهندسی است.

این پل دو کانال الب – هاول و میدلاند را با عبور از روی رودخانه الب به هم متصل می‌کند.

موتور سواری در پنسیلوانیا

هیجان انگیزترین تفریحات دنیا در تور لحظه آخری

خودتان را برای تماشای یک نمایش هیجان انگیز آماده کنید.

می‌خواهیم با یک موتورسوار حرفه‌ای به نام دارن دوروم (Darryn Durham) همراه شویم و تجربه‌ای دلپذیر و سرشار از آدرنالین داشته باشیم.

او به پنسیلوانیا رفته تا هنرنمایی اش را در این ایالت شمال شرقی آمریکا به رخ بکشد.

پنسیلوانیا شهرهایی همچون فیلادلفیا، پیتسبورگ (Pittsburgh)، آلن تاون (Allentown) را در خود جای داده است و البته، شهر هریسبورگ (Harrisburg) که پایتخت این ایالت است.

این ایالت، نقش پر رنگی در تاریخچه آمریکا ایفا کرده است؛ از جمله آن ها می‌توان به این مساله اشاره کرد که رهبران سیاسی آمریکا، در شهر فیلادلفیا به گرد هم آمدند و دادخواستی مبنی بر جدایی آمریکا از انگلستان امضا کردند که در نهایت نیز، به استقلال آمریکا منجر شد.

همچنین باید بدانید که پنسیلوانیا جاذبه‌های متعددی را در خود جای داده است، همچون باغ های لانگوود (Longwood)، اقامتگاه کوهستانی کمل بک (Camelback)، منطقه تفریحی ملی دلاور واتر گپ (Delaware Water Gap) و …

همه این ها، مقاصد سفر محبوبی برای گردشگران هستند؛ اما ما برای گشت و گذار امروزمان، به مکان های توریستی پنسیلوانیا نمی‌رویم. می خواهیم در یکی از فصل‌های سرد، راهی این ایالت شویم تا در مکان‌های متروکه آن، به تماشای هنرنمایی «دارن دوروم» بنشینیم.

به هیچ وجه این ویدیوی هیجانی را  در تور لحظه آخری از دست ندهید.

هیجان انگیزترین تفریحات دنیا در تور لحظه آخری

در ابتدای ویدیو، «دارن» را می‌بینیم که از خانه متروکه به بیرون خیره می‌شود و بارش ذرات برف را تماشا می‌کند.

شاید در این فکر است که موتورسواری در این روز سرد و برفی، کار عاقلانه ای ست؟!

اما او در زمره موتورسواران حرفه‌ای جهان قرار دارد و در آب و هوایی نامناسب تر نیز می‌تواند براند و توجه همه را به خود جلب کند. پس موتورش را بر می‌دارد و راهی جاده می شود …

هیجان انگیزترین تفریحات دنیا در تور لحظه آخری

پایان پیام

تبلیغ در گلونی

کد خبر : 113825 ساعت خبر : 1:44 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=113825
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات