ژنتیک مدیر عامل چگونه است آیا آنها با مردم عادی فرق دارند؟

ژنتیک مدیر عامل چگونه است آیا آنها با مردم عادی فرق دارند؟

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: تغییر مدیرعامل در کشور ما اتفاق متداولی نیست. ظاهراً مدیرعامل‌ها را از مواد غیر قابل جابجایی می‌سازن.

برای همین وقتی کسی به صندلی مدیریت جایی می‌چسبه کنار گذاشتنش کار سختیه.

آنها فاقد آپشن پاسخگویی هستند

ژن خوب‌ها و مدیرعامل‌ها همیشه روی دور خوش‌شانسی هستند. در ژنتیک اونها از موادی استفاده شده که قابلیت پاسخگویی به اذهان عمومی رو نداره.

در حالی‌که باید این یه نقص تو مدیریتشون به‌حساب بیاد؛ تبدیل به نقطه قوت مدیریتشون می‌شه و لابد خودشون فکر می‌کنن همون لعنتی‌های جذابی هستن که هر روز هزاران نفر رو درگیر می‌کنن ولی دست‌نیافتنی باقی می‌مونن.

رفتن به دایرکت آنها ممنوع است

مدیر عامل‌ها و ژن خوب‌ها می‌تونن مشابه همون‌هایی باشن که در فضای مجازی اگر به دایرکتشون مراجعه کنین شما رو بلاک می‌کنن.

شما در مقام یه مشتری باید با سیاست‌های اونها خودتون رو تطبیق بدین.

هیچ وقت فکر نکنین که اونها نیازهای شما رو در نظر می‌گیرن. وقتی که می‌گن نیازهای بازار رو در نظر می‌گیریم منظورشون بی‌شک بالابردن قیمت‌ها و کم‌کردن کیفیت و کمیت یه کالا یا محصوله.

پاسخگویی حلقه گمشده مدیریت

مدیر پاسخگو یه مدیر مرده است. این یه ضرب‌المثل رایج بین مدیرهاست. اونها خوب می‌دونن که اولین پاسخگویی؛ آخرینش خواهد بود؛

چون مجبور می‌شن از مقادیر زیادی رانت و رابطه و پول‌های شسته شده رونمایی کنن و این یعنی برای همیشه گیم اور شدن و بازی براشون تموم شده‌است.

چه کسی اینجا رییس است

تغییر مدیران در همه کشورها می‌تونه نشون‌دهنده رشد باشه.

مثل اینکه شما در بازی‌های کامپیوتری آپشن‌های بیشتری رو در اختیار بگیرین و قفل مراحل بالاتر براتون باز بشه؛

اما در کشور مدیران جایگزین شده با مدیر قبلی یه تفاوت اساسی دارن و اینکه هنوز لو نرفتن. آمار رانت و رابطه و پول‌هایی که خارج کردن رسانه‌ای نشده است.

ژنتیک مدیر عامل چگونه است

برای همین اونها در وقت اضافه هستند. باید با عجله نیازهای بازار رو بشناسن. فراموش نکنین تعریف اونها از نیاز بازار با تعریف ما فرق می‌کنه.

اونها در اولین حضور قدرتمندشون قیمت کالاها و محصولاتشون رو حداقل دویست درصد افزایش می‌دن تا به ما بفهمونن که کی اینجا رئییسه و این دور باطل همچنان ادامه خواهد داشت!

پایان پیام

کد خبر : 112374 ساعت خبر : 11:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=112374
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات