اگر دولتی به ملتی فشار وارد کند، فشاری به همان اندازه به دولت اعمال می‌شود

اگر دولتی به ملتی فشار وارد کند، فشاری به همان اندازه به دولت اعمال می‌شود

پایگاه خبری گلونی دانیال ناصری: جناب محمود واعظی رئیس دفتر روحانی فرموده‌اند: «وقتی قیمت ارز بالا می‌رود بیش‌ترین فشار به دولت وارد می‌شود.»

ما هم که می‌دانید، سرمان درد می‌کند برای علم و اثبات علمی و این حرف‌ها. تصمیم گرفتیم این مقوله را به طور علمی برای آن دسته از شهروندان قدرنشناس که این حرف‌ها توی کَت‌شان نمی‌رود ثابت کنیم.

اثباتش هم خیلی ساده است، اصلاً این قضایا را دیگر هر بچه‌ی بلد است، حتی آن‌هایی که همه‌ی نمره‌هاشان بیست است و به شکل غیرمنتظره‌ای فقط یک نمره‌ی نوزده و نیم هم دارند.

این‌جا ما می‌خواهیم به شخص شخیص نیوتن استناد کنیم.

البته برخلاف تمام جمله‌هایی که از بزرگان در شبکه‌های مجازی نقل قول می‌شود، این یکی دیگر به خدا مستقیماً از خود شخص نیوتن صادر شده. ایشان در جایی می‌فرمایند:
«هرگاه جسمی به جسم دیگر نیرو وارد کند، جسم دوم نیرویی با همان اندازه و در جهت مخالف به جسم اول وارد می‌کند.»

قضیه را گرفتید؟ بحث بر سر فشار و نیرو و این حرف‌هاست. جناب‌شان می‌فرمایند که اگر دولتی به ملتی فشار وارد کند، فشاری به همان اندازه از جانب ملت به دولت اعمال می‌شود.

حالا ببینید که مثلاً خود شما، فقط یک نفر هستید، یک مقدار کمی از جانب دولت به شما فشار وارد می‌شود، به گفته‌ی جناب نیوتن، شما هم به همان اندازه فشار به دولت وارد می‌کنید.

حالا این مقدار را ضربدر هفتاد و خرده‌ای میلیون کنید، خواهید دید همین فشاری که به شما وارد می‌شود تقریباً هفتاد و خرده‌ای میلیون برابرش به دولت وارد می‌شود. پس به این ترتیب کلام مستطاب جناب رئیس دفتر ثابت شد.

حالا ما نیوتن را از کی یاد گرفتیم؟ رئیس دفتر رئیس جمهور.

حالا حرف کی ثابت شد؟ رئیس دفتر رئیس جمهور.

حالا دشمنانِ کی رسوا شدند؟ رئیس دفتر رئیس جمهور.

کی؟ رئیس دفتر رئیس جمهور.

کجا؟ رئیس دفتر رئیس جمهور.

چرا؟ رئیس دفتر رئیس جمهور.
والسلام.
پایان پیام

کد خبر : 115144 ساعت خبر : 11:07 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=115144
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات