شهاب حسینی خسته و دل شکسته شد

این بار نوبت به شهاب حسینی سوپراستار کشور رسیده است که با حمله‌های مختلف روبرو شود.

پایگاه خبری گلونی؛ بیتا اسماعیلی: گسترش شبکه‌های اجتماعی هر روز منجر به بروز حادثه‌ای جدید در کشور می‌شود و ما شاهد وقوع اتفاقاتی هستیم که هرگز مسلمان ندیده و کافر نشنیده است.

هنوز دانشمندان دانشگاه‌های کمبریج و آکسفورد و سایر ممالک غرب‌زده بدبخت رو به اضمحلال دنبال کشف علت اشتیاق ایرانیان به دیده شدن در فضای مجازی هستند و تا امروز تمام روش‌های تحقیقاتی‌شان به شکست انجامیده است.

معمولا در ریاضی دو به اضافه دو می‌شود چهار. و هیچ راه دیگری وجود ندارد که یک‌دفعه بشود ۱۰.

چون قابلیتش در همین اندازه است و اگر بشود ۱۰ باید قطعا فردی که محاسبه را انجام داده است یا دچار توهم باشد یا ضعف بینایی و هیچ حالت سومی وجود ندارد.

از همان روزی که پروژه‌ای به نام اینستاگرام کلید خورد شاید یک عده داشتند مثل دوران کودکی برای جمع و تفریق در سن چهل سالگی دو به اضافه دو را با انگشتان‌شان جمع می‌زدند و باز هم انگشت اضافه می‌آوردند و جوابشان می‌شد ۱۰.

چاره چه بود؟ اینکه بگوییم یا معلم اشتباه گفته است یا در ناخودآگاهمان به جای دو عدد ۱۰ نقش بسته است یا کلا بی‌خیال محاسبه شویم و انگشتمان را در دماغمان بکنیم.

این بار ولی نوبت به شهاب حسینی سوپراستار کشور رسیده است که با حمله‌های مختلف روبرو شود.

کسی که برای شهرتش پله به پله بالا آمده است و هرگز با تخریب کسی به پله قبلی باز نخواهد گشت.

چون سال‌ها برای رسیدن به پله بعدی تلاش کرده است زمانی که دیگران با آسانسور بیخیال پله‌ها می‌شدند امثال شهاب حسینی با تلاش مضاعف از هر پله گذر کردند.

شهاب حسینی و حاشیه

اخیرا شهاب حسینی برای تشکر از دندان پزشک خود با نام دکتر عشقی یک ویدئو در اینستاگرام منتشر کرده است درباره اینکه برخی‌ها نام فامیلی‌شان دقیقا برازنده‌شان است و برخی شباهتی با نام فامیلی‌شان ندارند و برای مثال از فامیلی شریفی استفاده کرده است ولی بلافاصله پس از آپلود این فایل در اینستاگرام جمعی از مردم شریف اعم از شریفی و عشقی و غیر عشقی او را مورد الطاف بی‌کران خود قرار داده‌اند.

ولی از آنجا که جایگاه هنرمند و هنر پیشه همیشه متفاوت است این هنرمند در پستی دیگر در صفحه شخصی خود این طور نوشته است:

«بسیار خسته و دل شکسته‌ام از حاشیه های سفیهانه شهرت و با کمال ادب اعلام می‌کنم دیگه به این قبیل درخواست‌های دوستانه اما حاشیه ساز اعتماد و اعتنایی نخواهم کرد چون در تضاد با اهداف متعالی و بزرگی‌ است که در زندگی دنبال می‌کنم و می‌خواهم تا فرصت باقی‌ است همواره رهرو این راه باشم و در نهایت روح امانتی را که در کالبدم دمیده شده است را به بهترین جای ممکن و درحالی که سهم بودنم را در حد توان ادا کرده‌ام، به صاحبش برگردانم. فرمود، آنچه هستی، هدیه خداست به تو، و آنچه می‌شوی، هدیه توست به خدا.»

شاید اگر باقی ما هم به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای پیرامون خود و جامعه وقت خود را صرف پیشرفت و ترقی خود از هر لحاظ بکنیم کمتر اسیر جاذبه‌های پوشالی و شبه هنرمندان تو خالی شویم.

پایان پیام

کد خبر : 100719 ساعت خبر : 10:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100719
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات