پابلیک فیگورها در کمین هستند

پایگاه خبر ی گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: این روزها زندگی پابلیک فیگورهای اینستاگرام بیشتر از هر پروژه فرهنگی روی مردم تٲثیر می‌گذارد.

بازی شروع می‌شود

تبلیغات نامحسوس پابلیک فیگورها( کسانی که به واسطه فضای مجازی شهرت پیدا کرده‌اند)؛ برای القای یک سبک زندگی می‌تواند شما را وارد بازی خطرناکی کند.

شما بسته به انتخاب خود، گزینه‌های روی میز و آنچه اینفلوئنسرها و بچه معروف‌های اینستاگرام ارائه می‌دهند، نوع جدیدی از زندگی را امتحان می‌کنید.

با توجه به هنجارها و آنچه به آن گرایش دارید، می‌توانید از این فضا سبک زندگی‌های مختلفی را انتخاب کنید.

خیریه‌ها و پروسه سخت اعتماد

تنوع خیریه‌ها و تلاش برای کمک به مردم اولین چیزی است که در مقابل رواج مصرف گرایی در اینستاگرام به‌چشم میاید و بشترین سواستفاده را از همین حوزه در فضای مجازی شاهد هستیم.

مادران کار، مرفهین بی‌درد

بعد از خیریه‌ها، مادران کودکان کار مجازی درصد زیادی از ترندهای شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام را شامل می‌شوند. سواستفاده آنها از هویت فرزندانشان در کشورهای پیشرفته نوعی کودک‌آزاری محسوب می‌شود ولی اینجا نتیجه‌اش پر کردن جیب خودشان است.

بلاگرهای لباس و آرایش همیشه فعالند

فشن بیوتی‌ها و بلاگرهای آرایش و لباس هم درصد بالایی از صفحات پربازدید اینستاگرام را تشکیل می‌دهند. وجود آنها، رتبه دوم ایران در مصرف لوازم آرایشی در خاورمیانه و رتبه هفتم جهانی را تٲیید می‌کند.

مردم به تیسترها اعتماد ندارند

تیسترها و غذا بچش‌ها هم صفحات پربازدیدی دارند، اما بیشتر آنها فقط کیفیت صفحه را فدای تبلیغات می‌کنند و بر خلاف نمونه‌های خارجی، هرگز و هرگز برای انتخاب یک رستوران قابل اعتماد نیستند.

خانه‌تان را بکوبید و بسازید

دیزاینرها و هم استایلییش‌ها هم پر بازدیدند اما بیشتر آنها با طمع کوبیدن خانه خود با کمک یک اسپانسر این نوع از بلاگر شدن را امتحان می‌کنند.

مردم دنبال سیندرلا هستند

زوجهای عاشق، یکی از ترندهای اینستاگرام است. زوج خارجی و وطنی و شنیدن داستان آشنایی‌شان می‌تواند صفحه آنها را حسابی پربازدید کند. بعد از آنها زوج‌هایی که تک فرزند نیستن، برای مردم جذاب هستند. مردم دائم در حال حساب و کتاب مظنه پوشک و شیرخشک آنها هستند. آنها به تنهایی می‌توانند یک تبلیغ بزرگ برای رد نظریه تک‌فرزندی و ترویج مردم به فرزندآوری باشند.

شیوع ترند مادران مجرد و ازدواج سپید

می‌دانم حقیقت عجیبی است اما مردم پیگیر داستان مادران مجرد و زوج‌هایی با ازدواج سپید هستند. آنها به دو دسته وطنی و مقیم خارج تقسیم می‌شوند و هر کدام مخاطبین، فحش دهندگان و تهدید کنندگان خود را دارند.

جاج کنندگان در راهند

بعد از همه این گروه‌ها، پربازدیدترین صفحات اینستاگرام متعلق به حواشی زندگی هنرمندان و صفحات دابس‌اسمش‌کار فصلی است و کسانی که سرسختانه مععتقدند: «انلی گاد کن جاج می.» اتفاقاً اینها همه را قضاوت می‌کنند، فصلی و نوبتی. مراقب این مدعیان جاج نکن، باشید.

پایان پیام

کد خبر : 100911 ساعت خبر : 11:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100911
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات