کلاهی به رنگ خون این مردم

برخی به دنبال این هستند تا از همین تفاوت‌ها برای خودشان کلاه خوشرنگ بدوزند. کلاهی به رنگ خون این مردم.

پایگاه خبری گلونی، معین بادپاخبر امروز صبح همه را شوکه کرد. حمله‌ چند تروریست که نه تنها خانواده‌های بسیار را داغدار کرد بلکه هرکس هنوز در وجودش ذره‌ای احساس نخشکیده است، عزادار این حادثه شد.

در این حادثه هم کودک پنج ساله شهید شد، هم جوان و هم فرد پا به سن گذاشته. هم روحانی بود و هم سرباز. هم پاسدار بود و هم ارتشی و هم بسیجی. در میان مجروحان هم اوضاع همین است.

اما در این شرایط هنوز برخی به دنبال ماهیگیری خودند. برخی حتی میان سرباز ارتش و سپاه هم تفاوت قائلند. چه برسد به فرماندهان آنها.

برخی حتی میان کودک فرمانده ارتش با کودک غیرنظامی هم تفاوت قائل می‌شوند. برخی به دنبال این هستند تا از همین تفاوت‌ها برای خودشان کلاه خوشرنگ بدوزند. کلاهی به رنگ خون این مردم.

تروریست شاخ و دم ندارد

به هر کسی که با هزار واژه دهن پرکن دنبال اهداف سیاسی خود است، شک کنید. می‌خواهد اطرافیانتان باشد یا سیاستمدار و هنرمند محبوبتان.

به هر کسی که می‌گوید به دنبال حق شماست، اما امروز از پرپرشدن جوانان این مملکت مستقیم و غیرمستقیم دفاع می‌کند و دلش داغدار نیست، شک کنید.

اگر هنوز صفحات افرادی که در توهم خود به دنبال قدرت گرفتن به هر قیمتی هستند را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنید تا احساس کنند طرفداران زیادی دارند، به خودتان هم شک کنید.

کلاهی به رنگ خون این مردم

اگر هنوز به دنبال نگاه سیاسی می‌گردید تا تکلیفتان را با ماجرا روشن کنید، لطفا به خودتان هم شک کنید.

نمی‌شود یک پایتان در یک قایق باشد و پای دیگرانتان در قایق دیگر.

حداقل با خودتان روراست باشید.

پایان پیام

کد خبر : 101649 ساعت خبر : 10:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=101649
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

احسنت