چند نکته مهم درباره حمله تروریستی در اهواز

‏این سرباز فداکار در ماجرای حمله تروریستی در اهواز در کمک‌رسانی به دیگران سنگ تمام گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، صدرا محقق نوشت:

یک: ‏این سرباز فداکار در ماجرای حمله تروریستی در اهواز در کمک‌رسانی به دیگران سنگ تمام گذاشت.

نترس و فعالانه این دخترک قرمز پوش را از منطقه خطر به جای امن رساند و همراه با چند نفر دیگر به خانمی که تیر خورده بود کمک کرد.

زنده‌باشی و سربلند سرباز. امیدوارم به نحوی شایسته از او و دیگر کسانی که در حین این حمله به کمک دیگران شتافتند تقدیر شود.

حمله تروریستی در شهر اهواز
حمله تروریستی در شهر اهواز


دو: ‏بارها دیدم که در واکنش به حملات تروریستی مثل حمله امروز در اهواز، خیلی‌ها فقط برای کشته یا زخمی شدن سربازان وظیفه یا افراد غیرنظامی ابراز تأسف و نگرانی می‌کنند.

به نظر من این کار تاکید بر دوگانه‌سازی است طوری که انگار کشته‌شدن نیروهای نظامی دیگر اهمیتی ندارند، حال اینکه حمله تروریستی به هر نیروی نظامی کشور حمله و اقدام علیه تمامیت خاک و سرزمین ما است و مستحق شدیدترین برخورد و واکنش.

سه: بین کشته‌شدگان حمله تروریستی امروز یک جانباز جنگ تحمیلی هست و یک کودک چهار ساله.

حسین منجزی جانباز ۷۵ درصد جنگ تحمیلی، اهل روستای بدیل بخش عقیلی شهرستان گتوند خوزستان.

او در سالروز آغاز جنگ تحمیلی که در آن یک پا و یک دستش را فدای میهن کرد، در این حمله تروریستی شهید شد. کودک چهار ساله هم «طاها اقدامی» نام داشت و به قول پدرش قرار بود فردا به مهدکودک برود.

حسین منجزی
حسین منجزی

چهار: اگر مشتری و مخاطب تلویزیون‌های ماهواره‌ای مثل «ایران اینترنشنال» هستید بدانید که این تلویزیونِ متعلق به عربستان سعودی حامی اصلی تروریست‌های عامل حمله اهواز است.

و امروز بلافاصله بعد از حمله و کشتن ۲۹ هموطن ما با سخنگوی گروه تروریستی مصاحبه کردند و گوینده خبر هم اینطور به استقبال این تروریست رفت؛

«آقای فلانی خوش آمدید به برنامه ما…» آنها پیش از این هم نشست گروه تروریستی مجاهدین خلق را به صورت زنده پوشش خبری دادند. پیشنهاد من این است که تلویزیون‌های حامی و متعلق به تروریست‌ها و دشمنان ایران را تحریم کنیم و نگاه نکنیم.

حادثه تروریستی اهواز
حادثه تروریستی اهواز

پایان پیام

کد خبر : 101666 ساعت خبر : 11:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=101666
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات