مشکل اضافه ‌وزن دانش آموزان را ما باید حل کنیم؟

شما که پایگاه خبری هستید، لطفاً به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران بگویید به موضوع اضافه ‌وزن دانش آموزان رسیدگی کنند.

پایگاه خبری گلونی، نگار فیض آبادی:یکی از مسئولانی که نمی‌خواست نامش فاش شود برایمان کامنت گذاشته است و ما هم جوابشان را داده‌ایم و آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم:

– لطفاً از صفحه من هم دیدن کنید.

(از صفحه‌شان دیدن کردیم و فهمیدیم ایشان هم جزو گیمرهای حرفه‌ای هستند!)

– شما که پایگاه خبری هستید، لطفاً به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران بگویید به موضوع اضافه ‌وزن دانش آموزان رسیدگی کنند.

+ به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چه ربطی دارد؟ بچه‌ها باید بیشتر ورزش کنند.

– بچه‌ها جا ندارند ورزش کنند.

+ ما بی‌تقصیریم.

– حداقل در پایگاه خبری‌تان بنویسید که وزیر بهداشت گفته است «از هر ۱۰ دانش‌ آموز ۵ نفر چاق‌اند. ۲ نفر اضافه‌ وزن دارند و ۲ نفر تقریباً چاق بوده و یک نفر شکمی بزرگ‌تر از قد و قواره خود دارند».

+ بسیار خب، می‌نویسیم. اما بازهم، ما نمی‌توانیم مشکل را حل کنیم.

اضافه ‌وزن دانش آموزان

– چرا فکر کردید نمی‌توانید مشکل را حل کنید؟ چرا درست، به مردم جواب نمی‌دهید؟

حداقل می‌توانید صحبت مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران را بنویسید که گفته «طبق استانداردها، یک مدرسه با ظرفیت ۳۰۰ دانش‌آموز به ۲۴۰۰ مترمربع فضا نیاز دارد درحالی‌که مدارسی ۳۰۰ نفره با کمتر از ۵۰۰ مترمربع فضا هم وجود دارند و این یعنی دانش ‌آموز حتی به‌راحتی نمی‌تواند در کلاس بنشیند و در محوطه قدم بزند چه برسد به آنکه بخواهد ورزش کند».

+ آمار عجیب و ناراحت‌کننده‌ای است. اما بازهم ما تقصیری نداریم و کار را باید سازمان‌های متولی درست کنند.

– سازمان‌های متولی، جای خود. اما ازتان کم می‌آید بنویسید «هم‌اکنون سرانه فضای آموزشی به ازای هر دانش‌آموز پنج‌متر مربع و کمتر از حد استاندارد است»؟

+ مسئول عزیز، مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، درباره کمبود سرانه فضای آموزشی گفته و از آن‌طرف هم وزیر بهداشت، درباره چاقی دانش آموزان، آمار داده است، جوابش را ما باید بدهیم؟

می‌بینید؟ مسئول اصلی، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران است و کاری برای حل مشکل سرانه فضای آموزشی انجام نداده، وزیر بهداشت هم فقط آمار رو کرده است و هیچ راه‌حل و برنامه‌ای ندارد، اما مشکل را ما باید حل کنیم و پاسخگو باشیم!

پایان پیام

کد خبر : 103524 ساعت خبر : 10:31 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=103524
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات