تولید عسل بدون دخالت زنبور عسل

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: پس از فروش باقالی ریز شده به جای مغز پسته و تولید آبلیموی کارخانه‌ای بدون مصرف لیمو امروزه دانشمندان ایرانی گام فراتری در حوزه تولید مواد غذایی از پایه و اساسی کاملا نامرتبط برداشته‌اند. و آن تولید عسل خوراکی با استفاده از آبلیمو و شکر است. آن هم بدون دخالت زنبور عسل!

خلاقیت بعدی

دانشمندان ایرانی این نوید را داده‌اند که مشغول ساخت انسان از دست و پای عروسک و مقداری روغن حیوانی و شوید می‌باشند.

یعنی خلاقیتی که ما ایرانی‌ها صرف تقلب و ساختن کالاها و مواد تقلبی می‌کنیم اگر کشور چین داشت تا به الان دنیا را که هیچ گرفته، به جان خودم و شما مریخ را هم گرفته بود.

زنبور عسل سودآور است

شاید فکر کنید دلیل این حقه‌بازی‌ها و کلاه سر یکدیگر گذاشتن شرایط اقتصادی و نیاز به کسب درآمد است اما واقعیت این است راه‌های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد. کسی که عسل‌های تقلبی که اصلا زنبور از کنار آن‌ها رد هم نشده می‌سازد و به مردم با قیمت گران می‌فروشد هدفش کسب سود فراوان از هیچ است.

وگرنه همین فرآیند تولید واقعی عسل با توجه به قیمت گران عسل، سودآور است پس چه نیازی است که با آبلیمو و شکر تولید کرد و سر مردم کلاه به این گشادی گذاشت؟

یک دلیلش همین حرص و طمع و از هیچ به همه چیز رسیدن است. اما دلیل دیگری هم در این‌همه تقلب وجود دارد و آن عدم مجازات‌ها و تنبیه‌های سنگین است.

اگر واقعا قوانین به گونه‌ای وضع و البته اجرا شود که با خاطیان برخورد جدی صورت بگیرد شاید دیگر کمتر کسی جرات داشته باشد ساعت‌ها وقت صرف ساختن مواد تقلبی و فروش آن‌ها کند.

ضرر بیشتر از سود

اگر نگاهی به دور و برمان بیندازیم می‌بینیم پر شده از مواد غذایی خوراکی که خیلی هایشان ضرری بیش‌تر از سود دارند.

از روغن‌های پالم‌دار و شیرهای دارای ماده سفید کننده بگیرید تا هندوانه‌های رنگ تزریق شده و سیب‌های واکس خورده و حالا هم عسل‌های جادویی که بدون دخالت زنبور عسل ساخته می‌شوند.

بالاخره یک جایی باید جلوی این همه تقلب گرفته شود نه این‌که دست روی دست گذاشت و فقط تماشا کرد.

پایان پیام

کد خبر : 104313 ساعت خبر : 9:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104313
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات