با لاک‌پشت‌‌های پرنده آشنا شوید

با لاک‌پشت‌‌های پرنده آشنا شوید – در پایان فصل بهار، به جشن صمیمی و خودمانی «لاک‌پشت پرنده» دعوت شده‌اید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در این جشن، کتاب‌های برگزیده‌ی بهار ۹۳ رونمایی و معرفی می‌شوند.
نویسنده‌ها و مترجم‌ها و تصویرگرهای این کتاب‌ها هم در جشن حاضر خواهند بود تا با بچه‌ها و خانواده‌ها گپ بزنند. بچه‌ها، پدرها و مادرها، معلم‌ها و مربی‌ها با بهترین کتاب‌های منتشرشده برای کودکان و نوجوانان آشنا می‌شوند و می‌توانند این کتاب‌ها را با امضای مؤلف یا مترجم تهیه کنند.
مکان و زمان جشن: روز دوشنبه، هجدهم خردادماه ۱۳۹۴، از ساعت شش تا هشت عصر، در فروشگاه شهرکتاب مرکزی واقع در تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان مطهری، نبش کوچه‌ی کلاته.

پایان پیام

توضیحاتی در مورد کتاب

کتاب  مجموعه‌ای از صفحاتِ نوشته‌شده، مصوّر، چاپ‌شده یا صفحات خالی (صفحه سفید و نانوشته)؛ ساخته‌شده ازهر

(جوهر)، کاغذ (ورق)، پوست حیوانات یا مواد دیگر (چسب، نخ و…) است که معمولاً از یک طرف یا سمت به یکدیگر محکم شده یا متصل می‌شوند. هر برگه در کتاب، ورق و هر سمت یا روی هر ورق، صفحه نامیده می‌شود.

به جلد کردن کتاب به اصطلاح صحافی گفته می‌شود. کتاب در اندازه‌هایِ گوناگون دیده می‌شود. در ایران، قطع رحلی، وزیری و جیبی از مشهورترین قطع‌های کتاب است. کوچک‌ترین کتاب دنیا یک انجیل است که در موزهٔ کلیسایِ وانک اصفهان نگهداری می‌شود. اولین کتاب به زبان فارسی در هند و به دست یک ارمنی به زیور طبع آراسته شده‌است.

از انواع دیگر کتاب، کتاب دیجیتالی (e-Book) است که کتاب در قالب بسته‌های نرم‌افزاری مانندِ پی‌دی‌اف یا ئی‌پاب رائه می‌شود که وسایلی نیز به نام کتابخوان الکترونیکی مانندِ آمازون کیندل برای خواندن آن به کار می‌رود. نمونهٔ دیگری از کتاب غیرِ چاپّی کتاب صوتی است، یعنی کتاب‌هایی که توسط فرد یا افرادی خوانده و گاهی به صورت نمایشنامه اجرا می‌شوند. این کتاب‌ها ممکن است با موسیقی و افکت همراه باشند.

کد خبر : 1071 ساعت خبر : 10:44 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=1071
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات