اقدامات زیرساختی دلیل ماندگاری نام شهردار ساکی

عضو شورای شهر خرم‌آباد در آیین آغاز عملیات احداث بوستان آفتاب کوی فلسطین بیان کرد: امروز پس از گذشت چند دهه از زمامداری شهردار ساکی بر شهرداری خرم‌آباد به دلیل انجام اقدامات زیرساختی مهمی همچون دریاچه کیو و هتل شهرداری مردم از این فرد بزرگ به نیکی یاد می‌کنند، ما نیز باید برنامه‌هایمان را به گونه‌ای تنظیم کنیم که در آینده از مسئولان نام نیکی به جای بماند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سیف‌الدین آشتیانی ادامه داد: باید پذیرفت در دهه‌های گذشته خرم‌آباد این چنین توسعه نیافته و اغلب اراضی نیز به صورت بایر بودند و فضا برای تسریع در انجام اقدامات بسیار مناسب بود، اما اکنون برای انجام یک فعالیت عمرانی شهری به دلیل نبود اراضی مورد نیاز باید هزینه و زمان زیادی را صرف کرد.

وی عنوان کرد: ما نیز توانایی انجام چنین اقدامات بزرگی را داریم و شورای دور چهارم و تمام مدیران شهری در جهت تحقق این موضوع گام‌های اساسی برداشته‌اند که نمونه بارز آن را نیز می‌توان اجرای پروژه‌های بزرگی همچون آبشار طلایی و پل شاپوری دانست.

این عضو شورای شهر خرم‌آباد بیان کرد: تمام اعضای شورای شهر و شهرداری عزم خود را برای توسعه متوازن شهرداری خرم آباد جزم کرده‌اند و اکنون فعالیت‌های عمرانی در تمامی نقاط شهر در حال انجام بوده، تا بتوان در آینده نه چندان دور در جهت توسعه همه جانبه خرم‌آباد گام برداشت.

آشتیانی اظهار کرد: محله کوی فلسطین دارای جمعیتی در حدود ۳۶ هزار نفر بوده و مردم این  منطقه از خانواده‌های اصیل شهر، خانواده شهدا، مفقود‌الااثر و جانبازان هستند و در تمام مراحل انقلاب در عرصه حضور فعال داشته‌اند و باید امکانات مورد منیاز آنها را تأمین کنیم.

وی گفت: هر منطقه نیازمند به فضای سبزی  مناسب بوده، اما در گذشته کوی فلسطین از داشتن فضای سبز و بوستان محله‌ای محروم بوده، با این وجود از حدود سه سال گذشته با همکاری اعضای شورای شهر و مدیریت شهری خرم‌آباد و با حمایت بی‌دریغ استاندار لرستان به دنبال تغییر کاربری نقلیه منابع طبیعی و تبدیلان به بوستان و فضای سبز بودیم.

این مقام مسئول ادامه داد: خوشبختانه با رایزنی‌های استاندار، اهالی منطقه و تمامی مدیران و مسئولان استان این مکان در چند ماه آینده به فضای سبز تبدیل خواهد شد.

آشتیانی عنوان کرد: این بوستان در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۷۲۴ متر و ۴۹ سانتی متر احداث خواهد شد و مردم کوی فلسطین انتظار دارند، تمام این محوطه به فضای سبز تبدیل شود.

پایان پیام

کد خبر : 19078 ساعت خبر : 8:49 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=19078
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات