لرستان بوی مهر گرفت

لرستان بوی مهر گرفت

روزنامه لرستان/ ۴ مهر

به گزارش پایگاه خبری گلونی روزهای اول مهر است و خبرها هنوز در حال و هوای ماه مدرسه. پس چه از این بهتر که روزنامه ما هم رنگ و بوی مدرسه بگیرد؟ به مناسبت آغاز سال تحصیلی و جشن ورود کلاس اولی‌ها به مدرسه و هفته دفاع مقدس ایستگاه‌های نقاشی در دو مدرسه خدیجه کبری(س) و مدرسه مشارکتی فرهنگیان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان و مرکز شماره ۵ خرم‌آباد برپا شد. به گزارش مهر کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این ایستگاه‌های نقاشی با موضوع شروع مدرسه و هفته دفاع مقدس نقاشی کشیدند و جوایزی از طرف مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان دریافت کردند.

لرستان بوی مهر گرفت

یک خبر برای علاقه‌مندان به عکاسی،‌ به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکسی از دوران ٨ سال دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی و هنری دکتر زرین‌کوب برپا شده است که علاقه‌مندان برای بازید می‌توانند صبح‌ها از ساعت ٩ تا ١٢ و عصرها از ۱۶ تا ١٩ از این نمایشگاه دیدن کنند. هم‌چنین هم‌زمان با هفته دفاع مقدس نمایش «روشان» در تالار ماه حوزه هنری لرستان به روی صحنه رفت.

امروز ساعت ۱۱ و ۵۱ دقیقه و ۴۰ ثانیه زلزله‌ای به قدرت ۳,۵ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین الیگودرز لرستان را لرزاند. طی خبر فارس مختصات این زمین‌لرزه، به عرض و طول جغرافیایی ۳۳٫۰۶ و ۴۹٫۵۷ درجه بوده است  که خوشبختانه خسارت جانی و مالی هم برجای نگذاشته است.

ظهر امروز همزمان با سراسر کشور در یک برنامه ویدئوکنفرانس با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئوولان این استان ۱۵ مدرسه بنیاد برکت در لرستان افتتاح شدند. فارس نوشت استاندار لرستان با اشاره به اینکه اقدامات بنیاد برکت برای استان لرستان بسیار با برکت بوده است، بیان داشت: در راستای احداث ۳۱ طرح با بیش از  ۸۰میلیارد ریال با همکاری بنیاد برکت در استان لرستان صورت گرفته است.

محمدرضا صفی‌خانی،‌رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات ۱۵ مورد از واحدهای تولیدی مشکل‌دار لرستان مطرح و مصوبه‌‌های خوبی در این زمینه گرفته شد. موانع پیش روی این واحدهای تولیدی در زمینه‌ی بیمه، مالیات و عمده مشکلات این واحدها در زمینه‌ی مسائل بانکی مانند استمهال و سرمایه در گردش بوده است.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 25720 ساعت خبر : 8:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=25720
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات