فراخوان نخستین دوره‌ی آیین انتخاب کتاب سال استان قزوین

به گزارش پایگاه خبری گلونی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با هدف معرفی کتابهای برتر و تشویق اهل قلم «نخستین دوره‌ی آیین انتخاب کتاب سال استان قزوین» را در سال ۱۳۹۵ برگزار می‌کند. بر این اساس از همه پدیدآورندگان، مترجمان، مصححان و ناشران آثار مکتوب استانی و کشوری دعوت به عمل می‌آید تا آثار خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ارسال کنند.

نویسندگان بومی یا ساکن استان قزوین که آثار آنان در یکی از موضوعات علوم انسانی، علوم و فنون، هنر، کودک و نوجوان یا قزوین‌پژوهی باشد می‌توانند در این دوره از کتاب سال قزوین مشارکت کنند و نویسندگان غیربومی در صورتی می‌توانند در انتخاب کتاب سال استان شرکت کنند که محتوای اثرشان از نظر موضوع و مضمون دربارۀ استان قزوین باشد.

همچنین، آثار ارسالی باید برای نخستین‌بار بین سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵ چاپ شده باشند. برای آثاری که در زمینۀ استان قزوین نگارش شده باشند مبنا از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ است. کتاب مجموعه مقالات و سخنرانی‌ها باید دارای موضوع واحد یا نویسنده واحدی باشند و جزو کتاب‌ها کمک آموزشی و افست نباشند. لازم به ذکر است که ارسال دو نسخه از هر عنوان اثر به دبیرخانه اولین دور‌‌ه‌ی آیین انتخاب کتاب سال استان قزوین الزامی است.

در این دوره از کتاب سال قزوین، تنها آثاری مورد داوری و ارزیابی قرار می‌گیرند که پدیدآورنده یا ناشر کتاب، کاربرگ ثبت نام را در تارنمای www.qershad.ir تکمیل کرده باشند و پس از ثبت نام پرینت کاربرگ را به همراه آثار به دبیرخانه ارسال کنند. بر همین اساس، ارسال لوح فشرده متن اصلی آثار ترجمه شده الزامی است وآثار دریافت شده بازگردانده نخواهند شد.
بر اساس این فراخوان، به آثار برگزیده در هر بخش تندیس کتاب سال، لوح افتخار و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های خود را تا ۱۸ بهمن سال ۱۳۹۵ به نشانی: قزوین، بلوار آزادگان، چهارراه غیاث‌آباد، جنب مسجد امام خمینی (ره)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، طبقه سوم، دفتر معاونت فرهنگی و هنری ارسال کنند.

پایان پیام

کد خبر : 31282 ساعت خبر : 0:11 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=31282
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات