نظرسنجی‌های جشنواره جهانی با اپلیکیشن انجام می‌شود

نظرسنجی‌های جشنواره جهانی با اپلیکیشن انجام می‌شود

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، کاربران برای شرکت در نظرسنجی‌ها باید با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد اپلیکیشن شوند تا امکان ثبت نظر آنها مهیا شود.

نام کاربری و کلمه عبور کاربران شماره پنج رقمی مندرج روی کارت شناسایی آنها است که بعد از ورود، نام و نام خانوادگی و گروه آنها توسط اپلیکیشن شناسایی و نظرسنجی برای آنها فعال می شود.

اپلیکیشن اندروید جشنوار جهانی فیلم فجر در دو نسخه فارسی و انگلیسی در «کافه بازار» قابل دریافت و نصب بر روی گوشی های تلفن همراه است که کاربران می توانند با جستجوی کلمه جشنواره جهانی فیلم فجر اپلیکیشن را نصب کنند.

همچنین برای نصب نسخه فارسی و انگلیسی آی او اس می توانند کلمه fajriff farsi و یا fajriff English را در قسمت جستجوی اپ استور سرچ و اپلیکیشن های جشنواره را بر روی گوشی خود نصب کنند.

نظرسنجی‌های جشنواره جهانی با اپلیکیشن انجام می‌شود

کاربران با نصب این اپلیکیشن می توانند به تمامی اخبار، گزارش‌ها، گفت و گوها، تصاویر، ویدئوها دسترسی داشته باشند و از  قوانین و فراخوان‌های مربوط به جشنواره جهانی فیلم فجر با خبر شوند.

اطلاعات کامل و مشخصات فیلم‌ها ، مهمانان، کتاب راهنمای بازار، کاتالوگ جشنواره، جدول نمایش‌های جشنواره، برنامه ورکشاپ‌ها، دارالفنون و بخش دانشگاهی هم با نصب این اپیلیکیشن در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین کاربران می توانند با نام کاربری و کلمه عبوری که خود تعیین می کنند، به این اپلیکیشن وارد شده و از امکانات آن که برای گروه های مختلف همچون خبرنگاران، هواداران طراحی شده، استفاده کنند.

در بخش اخبار اپلیکیشن سی‌وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، امکان ساخت لیست های مورد علاقه برای دسترسی راحت‌تر به اخبار و همچنین امکان تنظیم اندازه متن اخبار برای کاربران هم فراهم شده است.

سی‌وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

 

کد خبر : 41099 ساعت خبر : 4:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=41099
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات