تبلیغات عجیب نامزدهای شورای شهر

تبلیغات عجیب نامزدهای شورای شهر

به گزارش پایگاه خبری گلونی آرشین ساکی: هرچه جریان انتخابات ریاست جمهوری این روزها در کما به سر می‌برد و خبر درست و حسابی از نامزدهای محترم- در حد انتظار – نمی‌آید،‌نامزدهای شورای شهر حسابی حبرساز شده‌اند. علیرغم این‌که هنوز زمان مقرر برای تبلیغات شروع نشده نامزدهای شورای شهر تبلیغات‌شان را با عزم جزم آغاز کرده‌اند. اما نه به صورت حرفه‌ای و طبق اصول بلکه بیشتر تبلیغات جنبه نمایش و بازی با احساسات مردم گرفته است. وعده‌های شام و نهار، سخنرانی‌های هیجانی و کار چاق کردن این روزها جز پررنگ‌ترین شیوه‌های تبلیغات است. حتی اگر به مراسم ختم یکی از آشنایان و بستگان نیز بروید ممکن است نامزدهای محترم پیش از شما آن‌جا حضور داشته باشند. اشک و آه و ناله هم دیده شده است. هرچه فریاد و فغان و مجلس گرم‌کنی نامزد انتخاباتی در این مراسم بیشتر باشد امکان جمع کردن آرا هم طبیعتا بیشتر خواهد بود.

تبلیغات عجیب نامزدهای شورای شهر

گروه‌های تلگرامی هم کم در این تبلیغات خارج از اصول نقش ندارد. حالا فکر کنید شخصی که برای معرفی خودش شام و نهار می‌دهد،‌ دوره می‌افتد در خانه مردم و یک پا حاتم طایی می‌شود چطور می‌تواند نماینده مناسبی برای دفاع از حقوق شهروندی ما باشد و به ارتقا وضعیت شهر کمک کند. در شهرستان‌های کوچک که به قول معروف همه، از حال هم خبر دارند و یکدیگر را به خوبی می‌شناسند این شیوه تبلیغات خنده‌دارتر و متاسفانه شدیدتر است. البته وقتی نامزدهای انتخاباتی ما کسانی هستند که پیشینه کاملا بی‌ربط با این سمت دارند نمی‌شود بیشتر از این‌ها هم انتطار داشت.

این موضوع اما از جنبه مردم هم قابل بررسی است. مردم نباید به چنین افرادی اعتماد کنند. نه این‌که در خانه برای‌شان بزم تدارک ببینند و تریبون بگذارند. اگر دور از احساسات شخصی‌مان،‌علاقه‌مان به هنر، ورزش، موسیقی و…. نماینده شهرمان را انتخاب کنیم قطعا به خودمان کمک کرده‌ایم. هنرمندان و ورزشکاران و رجال غیر سیاسی مشهور، محبوبیت خودشان را دارند و اتفاقا هرکدام در هر قشری طرفداران خاص خودشان را هم دارند. پس برای انتخاب‌مان به سراغ فاکتورهایی باشیم که معرف توانایی شخص مورد نظرمان باشد. توانایی در بهتر و بهتر کردن شهرمان،‌توانایی مدیریت بحران،‌توانایی انتقال نیازهای مردم به دولت. توانایی ایجاد رفاه برای شهروندان. ای کاش این‌گونه باشیم.

پایان پیام

 

کد خبر : 41309 ساعت خبر : 0:29 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=41309
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات