حمایت کارگردان سریال شهرزاد از حسن روحانی

حمایت کارگردان سریال شهرزاد از حسن روحانی

حسن فتحی (کارگردان سریال شهرزاد) با انتشار فیلمی از حسن روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، حسن فتحی دراینستاگرام خود نوشت:

 هموطنان عزیزم همه علاقمندان به آثار من آگاهند که در طول سالیان گذشته در مقام یک هنرمند مستقل هیچ گاه در پی حمایت از هیچ جناح و جریان و گروه و دسته سیاسی نبوده‌ام و نیستم. اما آثار جبران‌ناپذیر بی‌تفاوتی مردم نسبت به سرنوشت خویش را بارها و بارها در تاریخ ایران جستجو کرده‌ام و بر آنها گریسته‌ام.

اینجانب به یاد همه شهدای راه عدالت، آزادی و دفاع از وطن در تاریخ ایران و بخاطر آینده‌ای عاری از خشونت و تبعیض و ستم طبقاتی برای فرزندان ایران زمین، در این برهه حساس تاریخ بی تفاوت نخواهم بود و به برنامه ثبات اجتماعی و توسعه سیاسی و اقتصادی دولت آقای دکتر روحانی  رأی میدهم، و همه هموطنان داخل و خارج از کشور را به حضور فعال در انتخابات دعوت می‌کنم. آباد باش ای ایران! بیدار باش ای ایران! آزاد باش ای ایران ! دوباره برای ایران.

شهرزاد مجموعه‌ای نمایشی است که فصل اول آن در سال ۱۳۹۴ در ۲۸ قسمت و فصل دوم آن در سال ۱۳۹۶ در ۱۵ قسمت پخش شد. همچنین فصل سوم این سریال هم در ۱۶ قسمت در زمستان ۱۳۹۶ آغاز شد و در ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ پایان یافت. کارگردان این سریال حسن فتحی و تهیه‌کنندهٔ آن محمد امامی است. پخش این سریال به صورت هفتگی از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر ایران انجام شد.

پایان پیام

کد خبر : 42693 ساعت خبر : 3:41 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=42693
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات