پو و نمایشگاه آرد و نان و صنایع وابسته

پایگاه خبری گلونی، علی‌اکبر مجدراد: از پایگاه خبری گلونی در دوهزارو پانصدو پنجاه‌وپنجمین نمایشگاه آرد و نان و صنایع وابسته حضور پیدا کردیم تا به عنوان نان‌آور خانواده، نانی از این طریق درآورده و بر سر سفره‌ی خانه‌ی خود ببریم تا نان‌خواران خانه یک لقمه خود بخورند و یک لقمه در حلق گوشی‌شان کرده و بگویند: پو بخور، پو بخور. سنگکِ جوش شیرین نداره، ورم معده‌ات هم بیشتر از این نمی‌شه. به من اعتماد کن، سنگکِ با آردِ اصل، بخور.

در حاشیه‌ی نان دادن ما به پو، فرامرز بربری‌خوران، مدیر اجرایی دوهزارو پانصدو پنجاه‌وپنجمین نمایشگاه آرد و نان و صنایع وابسته اظهار داشت: در این دوره نمایشگاه با توجه به اهمیت جوش شیرین در پخت نان به این ماده توجه ویژه‌ای شده است.

وی گفت: برای پیگیری بازتاب این توجه، سلفی‌های آن در فضای مجازی موجود است؛ شما الان سرچ کنید هشتگ جوشِ شیرین، ببینید چه نتایج زیبایی به شما نشان می‌دهد.

از جمله این نتایج، تصویر خبرنگارِ شما در کنار شیرین بیناست آن هم کنار جوشِ روی بینی‌ شیرین، با کپشن من و جوشِ شیرین همین الان یهویی در دوهزارو پانصدو پنجاه‌وپنجمین نمایشگاه آرد و نان و صنایع وابسته.

فرامرز بربری‌خوران، در ادامه از استقبال بسیار خوب اهالی فرهنگ و ادب از این نمایشگاه خبر داد و گفت: در یکی از غرفه‌ها شاهد هستیم جوانان خوش ذوق، بر روی کیسه‌های بازیافتی که فقط در معده برخی افراد که توانایی بلعیدن لامپ، میخ و پیتزای  فری پاستیل شعبه دو را دارند، قابل بازیافت است، ابیات و جملات ادبی چاپ می‌کنند که نان شاعر از آن‌ها در آمده و کاربرد آن‌ها حمل نان به منزل است.
چنین ابیاتی:
هر که نان از عمل خویش خورد
جوش شیرین نزند مرد نکونام هرگز

یا این کاریکلماتور؛ «نانوا هم جوش شیرین می‌زند، بیچاره فرهاد!» که چاپ آن بر روی این کیسه‌ها باعث شد یک اکیپ از نیروهای وی‌آی‌پی نمایشگاه مامور گره‌گشایی از زلف‌های استاد صالح اعلا مهمان ویژه نمایشگاه شوند.

گفتنی است آنچنان زلف‌های ایشان با این جمله قصار پیوند خورده که در مخ‌شان پیچ‌وتاب برداشته و پرفسور سمیعی عمل مغز ایشان را در دستور کار قرار داده است.
پایان پیام

 

کد خبر : 46225 ساعت خبر : 6:58 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=46225
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات