شهردار خرم‌آباد به جای پاسخ‌دهی، به وزیر کشور هدیه داد

شهردار خرم‌آباد به جای پاسخ‌دهی، به وزیر کشور هدیه داد

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: این روزها شهردار خرم‌آباد از هر فرصتی برای بیشتر مطرح کردن خود وعملکردش در رسانه‌ها استفاده می‌کند.

روزی با هزاران قرض و و خرید بدهی، نهضت آسفالت به‌راه می‌اندازد و روزی دست در دست استاندار، دریاچه‌ شاپوری را افتتاح می‌کند، بدون اینکه حریم آن را سامان داده باشد و یا حتی پیاده‌رویی برای دسترسی به آن ایجاد کند.

پایانه مسافربری که هنوز پیمانکار مشغول کار در آن است و ساخت آن به پایان نرسیده و خیابان منتهی به آن سال‌هاست باید تعریض شود و نشده است را پایان یافته خطاب می‌کند و پزش را به شهرداران سابق می‌دهد.

مرداد ماه شورای شهر جدید شروع به‌کار می‌کنند و همین دلیل مناسبی برای پرکار شدن شهرداری، دست کم در رسانه‌هاست.

سفر یک‌روزه وزیر کشور به لرستان هم فرصت مناسبی برای شهردار محترم بود. در حالی که صبح همین روز وزیر کشور به‌شدت مسئولان شهری خرم‌آباد را در مورد نابسامانی‌های این شهر به‌ویژه وضعیت گلال (رودخانه خرم‌آباد) مورد عتاب قرار داده بود، شهردار محترم به‌جای پاسخ‌دهی مناسب، با اهدای هدایایی فرهنگی از میراث تاریخی لرستان به وزیر کشور، سعی در منحرف کردن این صحبت‌ها کرد.

شهردار خرم‌آباد باید بداند که طفره‌رفتن و سرپوش گذاشتن بر مشکلات و به‌دست آوردن دل مسئولان عالی‌رتبه با خرید هدیه و تقدیم لبخند، شاید بتواند برای به‌دست آوردن دوباره میز و صندلی ریاست کارآمد باشد، ولی برای به‌دست آوردن دل شهروندان و راضی کردن آنها خیلی دیر شده است.

نکته پایان این است که چند وقتی است با بالا گرفتن تبلیغات شهردار خرم‌آباد، کسانی که وظیفه این تبلیغات را در فضای مجازی به عهده دارند، لقب شهردار ساکی دوم را به مهندس عیدی بیرانوند داده‌اند. شهردار محترم خرم‌آباد باید تیم تبلیغاتی خود را روشن کند که نباید با نام مشاهیر و مفاخر این شهر بازی کنند. شهردار ساکی مردی عملگرا بود و با کسانی که از حرف تا عملشان کیلومترها فاصله دارد نباید مقایسه شود.

پایان پیام

کد خبر : 47187 ساعت خبر : 0:25 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=47187
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات