برانکو: هدف ما کسب بیشترین جام است

برانکو: هدف ما کسب بیشترین جام است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مهمترین بازی پیش روی این تیم، بازی با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی برانکو ایوانکوویچ در تمرین روز شنبه تیم فوتبال پرسپولیس در کیف اوکراین، اظهار کرد: شرایط عالی داریم. از میزبان تشکر می‌کنیم که چنین شرایطی فراهم کرد و زمین خوبی را در اختیار ما قرار داد. مهمترین مساله این است که تمام بازیکنان سالم هستند. وحید امیری که از ناحیه کمر مصدومیت داشت بهبود پیدا کرد. سیدجلال هم مقداری به خاطر خستگی‌اش مشکل داشت که حل شد. خیلی خوشحالم که کامیابی‌نیا به جمع ما بازگشت.

او افزود: ما سه بازی دوستانه برگزار کردیم که از آنها راضی‌ام. ما بازی سوپر جام را پیش رو داریم که در آن بازی کم نخواهیم گذاشت. در حال حاضر مهمترین بازی برای ما بازی با الاهلی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آشنایی او با مربی الاهلی، گفت: او به هر حال اسطوره دیناموکیف است اما فکر کنم منظور او شوخی بوده اما واقعا بازی سختی برای ما خواهد بود. این یک افتخار برای ما است که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنیم.

برانکو درباره میزان رضایتش از بازیکنان جدید تیم، تصریح کرد: کاملا انتظارات برآورد شده و بازیکنان با کیفیتی هستند. طبیعی است که یک مقداری زمان نیاز است تا با فلسفه کاری ما هماهنگ شوند. قطعا خیلی زود با ما هماهنگ می‌شوند. سیامک نعمتی، شایان مصلح و چند بازیکن جدید که کسب کردیم قطعا با هماهنگ می‌شوند و به سطح پرسپولیس می‌رسند.

او درباره رفتار با بازیکنانی که جذب کرده و هر کدام در تیم قبلی‌شان جزو مهره‌های اصلی بودند، اظهار کرد: هر مربی برنامه کاری خود و هر باشگاهی ظرفیت خودش را دارد. ما برای بازیکنان‌مان معیارهای سختی قرار داده‌ایم و آنها چون با کیفیت هستند عادت کردند و خواسته‌های هم‌بازی‌های‌شان را برآورده می‌کنند.

برانکو: هدف ما کسب بیشترین جام است

برانکو درباره لیگ هفدهم، گفت: واقعیت این است که ما باید با همه بازی کنیم. در لیگ ایران تیم ضعیف وجود ندارد. نمی‌توان گفت قرعه ما خوب بوده یا بد اما سخت‌ترین بازی‌های‌مان در میانه‌های فصل است. مهمترین برنامه ما این است که برای بازی‌ها آماده شویم و ترسی از تیمی نداشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره فشردگی مسابقات برای این تیم، خاطرنشان کرد: من به بازیکنانم اهداف و وظایف‌شان را گوشزد کردم. هدف نهایی من کسب بیشترین قهرمانی است. در اولین دیدار در سوپرجام و پس از آن لیگ قهرمانان. لیگ برتر هم جای خودش را دارد.

او افزود: هواداران فصل قبل یار دوازدهم بودند و در سخت‌ترین شرایط با ما همراه بودند. ما دنبال این هستیم که با نتایج‌مان آنها را راضی کنیم. دوست داریم با هم دوباره جشن قهرمانی بگیریم.

پایان پیام

کد خبر : 47190 ساعت خبر : 0:23 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=47190
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات