برای دور زدن استرس رکاب بزنید

به گزارش پایگاه خبری گلونی، محققان کانادایی می‌گویند: «افرادی که با دوچرخه به محل کار خود می‌روند در مقایسه با افرادی که این مسیر را با خودرو طی می‌کنند کمتر از احساس استرس رنج می‌برند.»

آخرش هم دوچرخه‌ها ما را نجات می‌دهند. الگوی آلودگی هوا را به‌هم می‌زنند و کمک می‌کنند که ورزش کنیم این اواخر هم که ثابت شده استرس را از بین می‌برند. چیزی که بیشتر از همه در محیط کار به آن احتیاج داریم همین تمام شدن استرس‌هایمان است، اگر به خودمان مطمئن بودیم سرکار مشغول دور زدن در فضای مجازی نبودیم. همین حضور بی‌وقفه در فضای مجازی یعنی از یک واقعیت بزرگ فرار می‌کنیم؛ یعنی واقعیت دنیای حقیقی ما را می‌ترساند و ما هم برای شجاع به نظر رسیدن باید پشت پرده همه قضاوت‌های عجولانه و سرسری پنهان شویم. دوچرخه‌سواری یک فایده بزرگ دارد و برای خیلی از مدیران پیشنهاد می‌شود و آن‌هم اینکه نگاه از بالا به زیر دستان را تمام می‌کنند.

سبک زندگی لاکچری بعضی‌هایمان یک پیام بزرگ به دنیا مخابره می‌کند اینکه برای شرایط سخت و پیچیده نمی‌توانید روی ما حساب کنید، ما فقط پایه خوشی‌های زودگذر هستیم. وقتی لاکچری بازی‌ها را کنار می‌گذاریم و برای رسیدن به محل کارت رکاب می‌زنیم ثابت می‌کنیم که قابل اعتمادتر هستیم. با وجود پیشرفت تکنولوژی در ساخت ماشین‌ها دنیای در آینده دنیای دوچرخه‌ها و اسکوترها و وسایل حمل و نقل سبک است. روزی می‌رسد که شاخص آلودگی هوا اجازه بیرون آوردن ماشین‌ها را به ما آدم‌ها نمی‌دهد. فرقی نمی‌کند که پشت چه ماشینی باشی. همیشه پشت چراغ قرمز آلودگی هوا می‌ایستی و فرصت نمی‌کنی زندگی کنی. چه برسد به اینکه دور دور هم بزنی. دنیای آینده بیشتر از سه‌شنبه‌های بدون خودرو به دوچرخه سوارها برای نجات زمین از یک تب دائمی احتیاج دارد. در دنیای آینده ما باید استرس‌های محیطی از فرآیند تولید حذف شوند تا کارآیی و راندمان منابع انسانی در بالاترین سطح خود تثبیت شود.

ظاهراً با این تحقیقات باید دوچرخه‌ها را از پارکینگ‌هایمان بیرون بیاوریم وگرنه استرس شغلی کار دستمان می‌دهد و در لیست تعدیلی‌ها قرار می‌گیریم.

پایان پیام

 

کد خبر : 49758 ساعت خبر : 8:54 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=49758
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات