پیاده‌روی خانوادگی

پیاده‌روی خانوادگی

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به نقل از مهر فرماندار خرم‌آباد از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

حبیب‌الله خجسته‌پور پیش از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: جنگی که هشت سال بر ما تحمیل شد علاوه بر خسارات انسانی و مادی، نشان دهنده ایثار و فداکاری مردم ایران بود.

وی با بیان اینکه گرامیداشت یاد خاطره آنانی که هشت سال از این خاک دفاع کردند وظیفه همه ماست، عنوان کرد: همه ادارات قسمتی به نام بسیج و اعتبارات فرهنگی دارند که می‌طلبد در برنامه‌های هفته دفاع مقدس پای کار بیایند.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به اینکه همایش پیاده‌روی خانوادگی روز جمعه سوم مهرماه بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: در تبلیغات شهری این پیاده‌روی باید هفته دفاع مقدس ذکر شود و یادآور هفته دفاع مقدس و رشادت ها و ایثار آن دوران باشد.

خجسته‌پور با اشاره به اینکه دستگاه‌ها باید از همکاران خود و خانواده‌هایشان برای شرکت در همایش پیاده‌روی دعوت کنند، تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مدارس آموزش و پرورش نیز می‌تواند از ظرفیت دانش‌آموزان برای هرچه پرشورتر شدن این همایش استفاده کند.

پیاده‌روی خانوادگی

وی به اهمیت ایستگاه‌های صلواتی در مسیر پیاده‌روی تاکید کرد و افزود: چون این راهپیمایی به مناسبت هفته دفاع مقدس است می‌طلبد بسته‌های فرهنگی بین مردم توزیع شده که یاد و خاطره شهدا فراموش نشود.

فرماندار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: در انتهای مسیر پیاده‌روی که پارک کیو است به دلیل حضور جمعیت چند هزار نفره باید سیستم صوتی مناسبی وجود داشته باشد.

خجسته‌پور  همچنین از از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست که در اهدا جوایز این همایش مشارکت کنند.

وی عنوان کرد: اگر صدا و سیما بتواند برنامه را به طور مستقیم پخش کند ظرفیت بسیار خوبی است.

خجسته‌پور با اشاره به اینکه میدان امام خمینی(ره) – میدان شهدا – پل انقلاب- بیمارستان- ضلع شرقی دریاچه کیو مسیر اول پیاده‌روی است، تصریح کرد: همچنین میدان شهید چاغروند(بلوار دره گرم) به سمت ضلع شرقی دریاچه کیو مسیر دوم همایش پیاده‌روی خانواوگی است.

وی با تاکید بر حضور  پلیس راهور در مسیر پیاده‌روی افزود: همچنین نمایشگاه کتاب که از یکم تا هفتم مهرماه در محل نمایشگاه‌های دائمی خرم‌آباد برگزار می‌شود ظرفیت فرهنگی بسیار بزرگی است که انتظار می رود دستگاه‌ها از کارکنان خود برای بازدید از این نمایشگاه دعوت کنند.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 5192 ساعت خبر : 5:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=5192
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات