برخی نمایندگان لرستان از عملکرد استاندار ناراضی هستند

برخی نمایندگان لرستان از عملکرد استاندار ناراضی هستند

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: واقعیت این بوده که تعدادی از نمایندگان از عملکرد استاندار ناراضی هستند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی محمد بیرانوندی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در سخنانی با اشاره به عملکرد استاندار لرستان اظهار داشت: واقعیت این بوده که تعدادی از نمایندگان از عملکرد استاندار ناراضی هستند.

وی با بیان اینکه تعدادی از نمایندگان در این زمینه دلایل خاص خود را دارند گفت: بخشی ممکن بوده در حوزه انتخابیه شان تغییر و تحولات بر وفق مراد آنها صورت نگرفته باشد.

 نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گردش و چرخش در مدیریت های کشور اتفاق می افتدد و ما هم بخشی از این کشور هستیم گفت: اینکه بگویم استاندار در استان خواهد ماند یا نخواهد ماند را من نمی دانم.

بیرانوند در ادامه سخنان خود با بیان اینکه وزیر کشور نیز اعلام کرده است که جابجایی هایی داریم گفت: در عین حال باید حواسمان باشد که هزینه های فراوانی به پای آشنایی با مسائل استان برای استاندار و تیم استاندار صورت گرفته است.

برخی نمایندگان لرستان از عملکرد استاندار ناراضی هستند

وی با بیان اینکه هرکسی که جدید بخواهد استاندار لرستان شود باید وزاتخانه ها را تمام و کمال بشناسد و چالش ها و فرصت های استان را بشناسد گفت: اگر عمر ما قرار باشد که اینگونه بگذرد که شش ماه دولت تغییر کند، شش ماه آشنا به مسائل نباشیم و شش ماه آخر هم انرژی نداشته باشیم به نتیجه نمی رسیم.

 نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من احساس می کنم که بودن «آقای استاندار» بر این مسند بیش از اینکه تهدید باشد، فرصت است ادامه داد: استاندار آشنا به مسائل است و اگر روزگاری اتفاقی افتد باید کسی بیاید که آشنای به مسائل باشد و دوباره وزارتخانه ها را بشناسد.

بیرانوندی شاخص های مدنظر خود در رابطه با عملکرد مطلوب استاندار لرستان را توان، اطلاعات و پیگیری های وی عنوان کرد و گفت: بخشی از این تلاش ها ممکن بوده به کارهایی ختم شود که دو سال طول بکشد.

وی ادامه داد: همچنین سوء تدبیر ها و ناهمراهی بعضی از مدیران در این مسیر بی تاثیر نیست.

 نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: گردش مدیران لازمه حیات است.

پایان پیام

منبع: مهر

کد خبر : 52925 ساعت خبر : 7:07 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52925
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات