عملکرد ضعیف استاندار لرستان درباره گلونی

عملکرد ضعیف استاندار لرستان درباره گلونی

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: در طول چهار سال خدمت مهندس بازوند در پست استانداری لرستان، پایگاه خبری گلونی بارها در مورد عملکرد ایشان یادداشت‌ها و گزارش‌هایی منتشر کرده است و هفته گذشته هم در یادداشتی، لیست کوتاهی از کارهای بر زمین مانده و وعده‌های عمل‌نشده شرح داده شد.

لرستانی‌ها پس از دولت‌های نهم و دهم و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید از استاندار منتصب انتظارات بالایی داشتند و امیدوار بودند که یک مدیر هم‌نژاد، بتواند بار مشکلات و مصیبت‌های وارد شده بر مردم این استان را کمتر کند. اما متاسفانه این چهارسال گذشت در بر همان پاشنه می‌چرخد.

از برآورده نشدن انتظارات بزرگ گفتیم ولی می‌توان گفت که در عملی شدن انتظارات حداقلی هم مدیریت کلان استان موفق نبوده است.

عملکرد ضعیف استاندار لرستان درباره گلونی

نمونه کوچکی آن ثبت ملی نشدن گلونی به نام لرستان است. شخص استاندار بارها قول ثبت این میراث فرهنگی لرستان را داد و حتی در هفته فرهنگی لرستان که در تهران برگزار شد، ضمن گفت‌وگو با پایگاه خبری گلونی اظهار کرد که برای انجام این کار در مدت کوتاهی تلاش خود را خواهد کرد.

اما حالا میانه سال ۹۶ است این وعده هم شامل حال دیگر وعده‌ها شده است. ثبت ملی گلونی که حق مسلم لرستانی‌هاست و همه مدارک در خصوص اصالت لری این سربند زنان، موجود است، چرا باید فراموش شود؟ گلونی که سدهای ساخته نشده و فلک‌الافلاک آزاد نشده و کارخانه‌های متروک‌شده نیست. ثبت گلونی نه به بودجه آنچنانی نیاز دارد نه لابی ویژه‌ای می‌خواهد. فقط عزم جدی استاندار و پیگری اداره کل میراث فرهنگی را نیاز دارد.

پایان پیام

کد خبر : 53413 ساعت خبر : 6:16 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53413
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات