سلبریتی‌ها و یهویی‌ها

سلبریتی‌ها و یهویی‌ها

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: همه ما این روزها صفحات سلبریتی‌ها و افراد مشهور را در اینستاگرام دنبال می‌کنیم، گوشه دلخواهی از زندگی خصوصی‌شان را تماشا می‌کنیم درست آن‌بخش که جواز ورود به آن را داریم. افراد مشهور در هدایت کمپین‌های مجازی نقش مهمی دارند، صفحات پر مخاطب آنها می‌تواند برای کمک کردن به آدم‌های خاص حسابی جواب بدهد. ۴

آن‌ها نقش خود را در هدایت جریان‌های مجازی به عنوان پیشرو و لیدر خوب بلدند. در جریان چالش سطل یخ که به کمک بیماران ای‌ال‌اس آمد، با نقش سلبریتی‌ها بیشتر آشنا شدیم، کمپین‌ها و کارزارهای نه به خشونت خانگی و آگاهی درباره بحران‌های ملی مانند کمبود آب و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و کمک به بیماران نادر هم از جمله کارزارهای مجازی بود که با حمایت افراد مشهور عمومیت بیشتری پیدا کردند.

سلبریتی‌ها و یهویی‌ها

سلبریتی‌ها می‌توانند با استفاده از نقش سازنده خود به‌عنوان الگو در جامعه گره‌های کور زیادی را باز کنند اما لازم‌است در این حیطه چند نکته را رعایت کنند. اول اینکه مردم فرق نمایش و شوآف را از واقعیت تشخیص می‌دهند. برای جلب حمایت‌های مردمی آنها باید همیشه رفتاری نزدیک به خود حقیقی‌شان را ارائه بدهند و اولین اشتباه در این زمینه معمولاً آخرین اشتباه آنها خواهد بود، حافظه عمومی جامعه اشتباهات تکراری را از افراد مشهور نمی‌پذیرد. دوم اینکه گاهی کمک به در جمع‌آوری مبالغ خیرخواهانه در صفحات آدم‌های مشهور مستلزم پرداخت هزینه آگهی تبلیغات است، شاید بهربرداری مادی از امور خیریه باعث شود دیدگاه افراد نسبت به نیت اصلی افراد مشهور تغییر کند. سوم اینکه آنها باید مشخص کنند با خودشان چند چندند، شما نمی‌توانید یک مدافع حقوق حیوانات باشید و همزمان برای جشن اکران فلان فیلمتان یک پالتو پوست روباه بپوشید یا نمی‌توانید از حقوق کودکان محروم دفاع کنید در حالی‌که برای سرکشی به شیرخوارگاه‌ها پول‌هایی در حد همه بودجه سالیانه آنجا مطالبه می‌کنید.

تکلیفتان را با خودتان یک‌سره کنید، سلبریتی بودن الگوی مشخص دارد، سلفی گرفتن به هر بهانه و یهویی و انتشار آن در صفحات مجازی چند صد کایی از شما یک سلبریتی واقعی نمی‌سازد. گام اول این است که قلب مردمتان را تسخیر کنید.

کد خبر : 53489 ساعت خبر : 2:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53489
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات