لباس دومادی یا لباس فرم مدرسه

به گزارش پایگاه خبری گلونی، حبیب طهماسبی؛ رئیس اتحادیه خیاطان مردانه و زنانه تهران گفت: «اگر پارچه بروجرد به عنوان بهترین پارچه‌ای که ممکن است برای لباس‌های مدرسه‌ای مورد استفاده قرار گیرد، استفاده شود، قیمت یک دست مانتو و شلوار برای مدارس دبستانی حدود ۴۰ هزار تومان، راهنمایی ۴۸ هزار تومان و دبیرستان ۶۰ هزار تومان خواهد بود. البته پارچه دیگری به نام فلامنت نیز در بازار وجود دارد که اگر با این پارچه مانتو و شلوار تهیه شود، قیمت هر دست لباس دبستانی ۳۳ هزار تومان، راهنمایی ۴۰ هزار تومان و دبیرستان ۴۸ هزار تومان خواهد بود.»

اما برخی مدارس فاکتورهای ۲۰۰ و سیصد هزار تومنی برای لباس فرم مدارس ارائه می‌دهند. البته وقتی شما ۲۰ میلیون پای شهریه می‌دی باید ۳۰۰ تومن هم خرج لباس بچه کنی، بالاخره بچه‌ای که با گوشی ۱۰ میلیونی می‌ره مدرسه، باید برای رخت و لباسش زیادی مته به خشخاش بزنه. تازه خوبه با این قیمت پایین کنار اومده. در هر حال وقتی بچه‌تون رو می‌فرستین مدرسه حواستون باشه که قراره یه چیزی هم اون وسط یاد بگیره، یه کاری نکنین که ریخت‌وپاش کردن بشه عادتش.

یه‌کاری نکنین که سال بعد به‌جای گوشی، تبلت ببره مدرسه و کل کلاس ریاضی رو مشغول اَتَک زدن به ملت باشه. بالاخره ما هم مدرسه می‌رفتیم، اصلاً اگر لباسمون زیادی صاف و صوف بود مدیرمون همون اول کاری می‌کشیدمون بیرون از صف که توضیح بدیم بهش چرا این‌قدر برق می‌زنیم. بعد هم از زیر اشعه ایکس ناظم مدرسه باید می‌گذشتیم تا ثابت بشه این برق لباس طبیعیه و ضرری برای وجهه عمومی اونها نداره. حالا قرار نیست شما هم با همون الگوهای ما سر کنین. البته الگوهای خودتون رو هم برای رخت و لباس پوشیدن نداشته باشین، این‌جوری به نفع همه‌مونه. فقط می‌خوام بگم من اگر ۳۰۰ تومن پول لباس مدرسه‌ام می‌دادم تا فارغ‌التحصیلی از تنم درش نمی‌آوردم، اصلاً لباس ۳۰۰ تومنی باید از همون لباس هوشمندها باشه که با رشد بچه‌ها بزرگ می‌شن وگرنه هیچ توجیه اقتصادی نداره.

پایان پیام

کد خبر : 54113 ساعت خبر : 11:38 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=54113
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات