ایگ نوبل بگیرهای فامیل

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: مراسم اهدای جوایز ایگ نوبل در شب ۱۴ سپتامبر در دانشگاه هاروارد انجام شده و طی آن عجیب‌ترین پژوهش‌های علمی سال گذشته معرفی شدند. هدف اصلی و شعار این برنامه عبارت است از: «در ابتدا مردم را خندانده و سپس آن را به فکر کردن وادار کنید.» جایزه نوبل آناتومی به سئوال جیمر هیسکوت رسید که پرسید چرا پیرمردان گوش‌های بزرگی دارند.

در همین راستا می‌شه چند تا اعضای لیست مخاطبین گوشی‌مون رو هم برای گرفتن ایگ نوبل معرفی کنیم. خاله بابام به‌خاطر پرسیدن سئوال، چرا ازدواج نمی‌کنی در بخش جامعه‌شناسی. خاله مامانم به‌خاطر پرسیدن سئوال، چرا ۵‌شنبه‌ها مهمون میاد در بخش رفتارشناسی. عموم به‌خاطر پرسیدن سئوال عمو جون کلاس چندمی بعد از ۳۰ سال متوالی در بخش هوش اجتماعی. دختر عموم به‌خاطر پرسیدن سئوال امسال رتبه‌ات از من کمتر شد چه‌طور کنکور قبول شدی در بخش دخالت در امور سازمان سنجش. دخترم برای پرسیدن سئوال چرا تو چاقی در بخش سودای نوبل که ضمن تقدیر ازش و ارائه دیپلم افتخار، قبول کنین سئوال چرا پیرمردها گوش‌های بزرگی دارند جذاب‌تر بود و به همون جیمز هیسکوت نوبل رو دادن.

پسر عمه‌ام برای سئوال این جوک رو شنیدی و ارائه جک‌های تکراری در بخش پیاده‌روی روی اعصاب و روان. دختر خاله‌م برای سئوال چه جوری با این حقوق زندگی می‌کنین در بخش اقتصاد ملل. پسر دایی‌م برای سئوال کیس ازدواج سراغ نداری در بخش تحکیم خانواده. نوه عمه خاله بابام برای سئوال چرا جشن از پوشک گرفتن بچه‌تون ما رو دعوت نکردین در بخش سودای نوبل در رقابت تنگاتنگ بود با اون یکی خواهرش که پرسید از مسافرت خارجی، برامون سوغاتی چی آوردی که ضمن تقدیر ازشون در حوزه اعتماد به نفس کاذب در آشناپنداری نوبل رو به‌طور مشترک به هردوشون می‌دیم و بعد هم جفتشون رو بلاک ریپورت می‌کنیم که تا آخر عمر دور وبرمون نباشن!

پایان پیام

کد خبر : 54161 ساعت خبر : 6:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=54161
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات