کتاب خانواده‌ی مسلمان و فضای مجازی بررسی می‌شود

کتاب خانواده‌ی مسلمان و فضای مجازی

به تازگی کتاب «خانواده‌ی مسلمان و فضای مجازی» به قلم دکتر سعیدرضا عاملی و به همت دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دغدغه‌ی اصلی مولف بهره‌گیری از فضای مجازی برای توسعه و پیشرفت و تسهیل زندگی مردم و ارتقای فرهنگ و تصحیح روابط بین‌فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی است. این کتاب با هدف بازتعریف فضای مجازی مفید، موثر، سالم و پویا برای خانواده‌ی مسلمان نوشته شده است تا در پرتو این مباحث، هم آموزشی برای چگونگی استفاده از این فضا ترسیم شود و هم خانواده‌ها با ظرفیت‌ها و خطرات و آسیب‌های فضای مجازی برای اعضای خانواده در گروه‌های سنی و جنسی متفاوت آشنا شوند.

نشست ویژه‌ی شهر کتاب در روز دوشنبه سوم مهر ماه ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی این کتاب اختصاص دارد که با حضور دکتر یونس شکرخواه، دکتر یونس نوربخش و دکتر سعیدرضا عاملی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

دفتر نشر فرهنگ اسلامی به تازگی کتاب «خانواده‌ مسلمان و فضای مجازی» را به قلم سیدسعید رضا عاملی رئیس دانشکده مطالعات جهان، استاد گروه ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و عضو جدید شورای عالی فضای مجازی منتشر کرده است.

دغدغه‌ اصلی نویسنده این کتاب بهره‌گیری از فضای مجازی برای توسعه و پیشرفت و تسهیل زندگی مردم و ارتقای فرهنگ و تصحیح روابط بین‌فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی است.

این اثر با هدف بازتعریف فضای مجازی مفید، موثر، سالم و پویا برای خانواده مسلمان نوشته شده است تا در پرتو این مباحث، هم به جنبه‌های آموزشی برای چگونگی استفاده از این فضا پرداخته شود و هم خانواده‌ها با ظرفیت‌ها و خطرات و آسیب‌های فضای مجازی نسبت به اعضای خانواده خود در گروه‌های سنی و جنسی متفاوت آشنا شوند.

پایان پیام

 

کد خبر : 54365 ساعت خبر : 7:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=54365
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات