به‌زودی یکی از بزرگ‌ترین اختلاس‌گران کشور خواهد شد

به‌زودی یکی از بزرگ‌ترین اختلاس‌گران کشور خواهد شد

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: قدیم‌ها اصلا یک سری شغل‌ها برای بچه‌ها نبود و اگر کسی مثلا می‌گفت که یک بچه فلان کار را کرده است کسی باور نمی‌کرد. حالا اما نه قدیم است و نه بچه‌ها آن بچه‌های قدیم هستند. الان در روزگاری زندگی می‌کنیم که مردم در اختلاس کردن از هم سبقت می‌گیرند و روزی نیست که پرونده یک اختلاس و یا مال‌مردم‌خوری روی میز قضات نباشد.

از هرمزگان خبر رسیده است که یک کلاهبردار ۱۵ ساله در این استان دستگیر شده است. من خودم وقتی ۱۵ سالم بود یک بار یک پانصد تومنی قرمز رنگ را پشت در خانه دیدم. گویا از جیب پدرم افتاده بود. آن وقت‌ها پانصد تومان خیلی پول بود و من می‌توانستم با برداشتن آن نوجوانی خوبی و خوشی را پشت سر بگذارم اما شاید باورتان نشود حتا فکر کردن به این که پول را بردارم و به پدرم نگویم باعث شد خودم را خیس کنم.

به‌زودی یکی از بزرگ‌ترین اختلاس‌گران کشور خواهد شد

حالا اما این نوجوان کارش را سرقت ۱۱ میلیونی ریالی آن هم از صاحب‌کارش آغاز کرده است که البته در همان اختلاس اول به دام افتاده است چون تجربه‌ اولش بوده است. نگرانش نباشید. او با همین تجربه‌های به‌زودی یکی از بزرگ‌ترین اختلاس‌گران تاریخ خواهد شد و آن وقت ما عکس‌هایش را در خارج از کشور می‌بینیم و لایک می‌کنیم.

به هر حال اگر نسل ما خیلی دوست داشت تلاش کند و با درس خواندن برای خودش جایی در جامعه باز کند این نسل زیاد حوصله ندارد و دوست دارد قبل از ۲۰ سالگی به همه چیزهایی که می‌خواهد برسد و برای رسیدن به آن آروزها راهی بهتر و سریع‌تر از کلاهبرداری سراغ ندارد.
خلاصه که مراقب نوجوان‌های اطراف‌تان باشید. برخی‌شان اعصاب که ندارند هیچ، عجله هم دارند.

باقی بقای‌تان

پایان پیام

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

 

کد خبر : 55325 ساعت خبر : 5:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=55325
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات