تبلت ضدآب آنر معرفی شد

شرکت فناوری Huawei Honor چندی قبل اعلام کرد از یک تبلت اندرویدی جدید که به نام Honor WaterPlay نامگذاری شده، رونمایی کرده است. این محصول به خاطر بهره‌مندی از استاندارد IP67 بدنه‌ای ضد آب دارد و می‌توان آن را تا عمق یک متری و حداکثر برای مدت نیم‌ساعت در آب فرو برد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این تبلت با یک صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی QXGA مجهز به رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است و توان پردازشی‌اش را از چیپست HiSilicon Kirin 659 با پردازنده هشت هسته‌ای و همچنین پردازنده گرافیکی MaliT830-MP2 می‌گیرد و در دو نوع عرضه می‌شود. یک مدل ارزان قیمت با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و یک مدل پریمیم با حافظه دوبرابری و ۴ گیگابایت رم که البته به واسطه پشتیبانی از کارت های حافظه مایکرو اس دی امکان ارتقای ظرفیت ذخیره سازی هر دویشان تا ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌شود.

این دستگاه همچنین در بدو ورودش به بازار از اندروید ۷٫۰ Nougat  پشتیبانی می‌کند که به آخرین نسخه از رابط کاربری اختصاصی هوآوی موسوم به EMUI 5.1 مزین شده است. یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی هم برای این محصول در نظر گرفته شده است. تامین امنیت این تبلت نیز از طریق حسگر اثرانگشتی صورت می‌گیرد که درون دکمه هوم آن تعبیه شده است.

ابعاد این محصول برابر با ۲۴۸ در ۱۷۳ در ۷٫۸ میلی‌متر عنوان شده و وزنی برابر با ۴۶۵ گرم دارد که با در نظر داشتن همین مساله می‌توان گفت اندکی حجیم به نظر می‌آید.

تامین شارژ مورد نیاز این گجت از طریق باتری ۶۶۶۰ میلی‌آمپر ساعتی آن صورت می‌گیرد که به تکنولوژی شارژ سریع نیز مجهز است. این دستگاه همراه با پورتUSB Type-C، جک ۳٫۵ میلیمتری صدا و پشتیبانی از استانداردهای ارتباطی بلوتوث ۴٫۱ کم مصرف و GPS به بازار عرضه می‌شود. قیمت پایه تعیین شده برای این تبلت برابر با ۳۰۰ دلار در بازار چین است و امکان خرید این محصول در حال حاضر بصورت پیش‌فروش در این کشور فراهم است.

پایان پیام

منبع: androidheadlines

 

کد خبر : 55400 ساعت خبر : 12:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=55400
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات