چالش نهنگ هنرمندان

چالش نهنگ هنرمندان

به گزارش پایگاه خبری گلونی شاید به‌خاطره مشکلات و فشارهای اقتصادی هست که ما ایرانی‌ها با ضرب‌المثل آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب عجین شده‌ایم و در هر شرایطی متین و با لبخندی ملیح بر لب چنان آرام از کنار مشکلات می‌گذریم که انگار آب از آّب تکان نخورده است و شهر در امن و امان است.

در دومین ماه فصل پاییز هستیم وقتی اول صبح پنجره را باز می‌کنیم به‌جای اینکه به نسیم پاییزی سلام بکنیم با یک دم و بازدم مختصر می‌توان با کل علم شیمی آشنا شد و با سرفه و عطسه از نسیم پاییزی خداحافظی کرد. اما صدای این عطسه و سرفه‌ها در روزهای ابتدایی به گوش هیچ کس نمی‌رسد و اهالی هنر و سینما و سیاست و اقتصاد در صفحه‌های مجازی، خود را با آخرین مدل ماشین، گربه و آخرین سفر و صبحانه  سرگرم کرده‌اند.

چالش نهنگ هنرمندان

امان از آن روزی که همین آلودگی هوا به شهروند دائمی تبدیل شود آنجاست که کوچک و بزرگ سینما با آلودگی و توده سیاه و تیره سلفی می‌گیرند و با بوق و کرنا کردن خود را حامی زمین سالم هوای پاک می‌کنند. در این بین هم عده‌ای جهت اعتراض چالشی راه میاندازند مثلا چالشی جدید به اسم نهنگ طوسی به راه میافتد که اگر ۵۰ روز هوای آلوده تهران را وارد ریه بکنیم و زنده ماندیم آنجاست که باید یک دست و جیغ و هورا برای پوست کلفتی خودمان بکشیم و وارد مرحله نهایی یعنی پرش آزاد از روی برج میلاد شویم، در مرحله آخر چالش  همه چهره‌های مطرح را می‌توان بالای برج میلاد دید که چگونه برای برگرداندن هوای پاک خود را تا لبه مرگ کشانده‌اند.

 حالا کسی نیست به این اهالی دلسوز یادآوری کند که از همین مراحل اول چالش هم می‌شود خود را به آب و آتش زد که کار به جای حساس نکشد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 56977 ساعت خبر : 1:55 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=56977
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات