جلوه‌هایی از زندگی روزمره مردم خرم‌آباد

جلوه‌هایی از زندگی روزمره مردم خرم‌آباد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این روزها به لطف عکاسی دیجیتال و امکانات فضای مجازی در انتشار تصاویر، به یکباره تعداد عکاسان هزاران، بلکه میلیون‌ها برابر شده است. ثبت وقایع و عکاسی از مناظر و زیبایی‌ها با استفاده از نرم‌افزارهای ترمیم عکس رونق زیادی گرفته است. در این میان عکاسانی که دل از آبشارها و جنگل‌های سرسبز بکنند و سری به زیر پوست شهرها بزنند، انگشت‌شمارند.

جلوه‌هایی از زندگی روزمره مردم خرم‌آباد

نشان دادن واقعیت‌های اجتماعی و زندگی روزمره هنوز در میان عکاسان خریدار ندارد. شاید هم این مخاطبان باشند که حوصله دیدن واقعیت‌های زندگی خود را ندارند.

عکاسان لرستانی هم از این  جدا نیستند. اگر از برخی عکاسان خرم‌آبادی قلعه فلک‌‌‌الافلاک و چند آبشار و منطقه گردشگری را بگیرند، دیگر حرفی برای گفتن ندارند. سوژه‌های تکراری و کادرهای غلوآمیز همه هنر بعضی عکاسان شده است.

اما هستند کسانی که هنوز به دنبال سوژه‌های ناب هستند. به جای یافتن سوژه عکاسی در پیج‌های اینستاگرام، به میان مردم می‌روند و زندگی آنها را دستمایه عکاسی می‌کنند.

شکیبا طولابی از این دست عکاسان است. او دوربین خود را برداشته است و دل به کوچه‌ پس‌کوچه‌های خرم‌آباد زده و تصاویر زیبایی از زندگی مردم این شهر و فعالیت اجتماعی آنها ثبت کرده است.

خرم‌آبادگردی شکیبا طولابی را ببینید:

جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی متعددی در سطح شهر خرم‌آباد وجود دارد که از آن جمله می‌توان به فلک‌الافلاک، مناره آجری، پل شاپوری، گرداب سنگی، سنگ نبشته، آرامگاه باباطاهر و دریاچه کیو اشاره کرد به‌طوری‌که این شهر برای نخستین بار در ایران از سوی دفتر منطقه‌ای سازمان ملل به عنوان یک شهر نمونه گردشگری انتخاب شده‌است.

پایان پیام

کد خبر : 57061 ساعت خبر : 11:12 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=57061
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات