حق بیرانوند ناسزا نبود

حق بیرانوند ناسزا نبود

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: حرکت علیرضا بیرانوند در دعوت به سکوت کردن تماشاچیان یکی از خبرهای داغ و پرحاشیه این روزهاست و طبق معمول تلگرام و اینستاگرام سردمدار این حاشیه‌ها هستند.

فضای مجازی مثل هر اتفاق دیگری این‌بار هم امکان اظهار نظرات و گاهی هم دفاع و در مقابل حمله به بیرانوند را به کاربرانش داده است.

این‌که چرا بیرانوند این کار را انجام داده خودش یک بحث است و من در این یادداشت نمی‌خواهم راجع به دلیل ماجرا و یا درست و غلط بودنش اظهار نظری کنم.

اما در بسیاری از مطالب نوشته شده، منتقدان بیرانوند را مورد حمله قرار داده‌اند که پیشینه‌اش چه بوده و حالا در چه موقعیتی است.

این‌که بیرانوند در خندوانه پرده از اسرار زندگی خصوصی‌اش برداشت و مردم را آن‌قدر به خودش نزدیک دید که چنان راحت صحبت کرد واقعا جای تقدیر دارد.

حق بیرانوند ناسزا نبود

بیرانوند فراموش نکرده چه کسی بوده از کجا آمده یا پیش از این‌ها چه شغلی داشته است. پس لازم نیست کاربران با یادآوری این مسائل او را مورد تمسخر قرار دهند. درست یا غلط بودن رفتار امروز بیرانوند را می‌شود جور دیگری به او نشان داد. لزومی ندارد به گذشته و فرهنگ و خانواده او توهین شود. چطور است این جور مواقع یادمان می‌رود تمدن ۲۵۰۰ ساله‌مان؟ تا کی باید با نشان دادن واکنش‌هایی

که هیچ ردی از فرهنگ در آن نیست چهره‌های مملکتمان را تخریب کنیم؟ چند نفر از ما پشتکار او را تشویق کرده‌ایم و از او درس گرفته‌ایم؟ حالا تا خطایی مرتکب شد باید چشممان را ببندیم و با ناسزاگویی تحقیرش کنیم؟

این‌که بیرانوند با تکیه بر توانایی‌اش به موقعیت امروزش رسیده نه تنها مسخره کردن ندارد اتفاقا خیلی هم باعث افتخار خودش و لرتباران است. پس نقطه ضعفی نیست که از آن برای حمله استفاده کرد.

هنوز پست‌های تعریف و تمجیدهای پس از پخش برنامه خندوانه در همین تلگرام و اینستاگرام هست. به نظر می‌رسد کسانی که حالا شروع کرده‌اند به ناسزا گفتن به بیرانوند همان‌هایی هستند که روزی پای پست‌هایش نوشته بودند درود بر روح بزرگت ای بزرگ مرد…

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 57987 ساعت خبر : 1:03 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=57987

نظرات بسته شده است.