منقلب شدی عمویی؟

ایشان دوست دارند بروند ورزشگاه‌های خارج، چون آن جا منقلب نمی‌شوند. چون آدم کنار مردهای خارجی بیشتر احساس امنیت می‌کند. بس که این بی‌صاحاب‌‌ها با فرهنگ و با ادب هستند.

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: سحر قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون، در مصاحبه اخیرش گفته است: «دوست ندارم بروم استادیوم، از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم، منقلب می‌شوم. کاملاً موافقم که اجازه نمی‌دهند خانم‌ها به استادیوم بروند! »

چرا بی‌خودی گیر می‌دهید؟ ایشان دوست دارند بروند ورزشگاه‌های خارج، چون آن جا منقلب نمی‌شوند. چون آدم کنار مردهای خارجی بیشتر احساس امنیت می‌کند. بس که این بی‌صاحاب‌‌ها با فرهنگ و با ادب هستند. خود من با توجه به نتیجه‌ی کالبد شکافی پزشکی قانونی صددرصد آقا هستم، اما وقتی به ورزشگاه آزادی می‌روم و تیم محبوبم گل می‌زند، ناگهان مرد غریبه‌ی بغل‌دستی از خوشحالی بالا و پایین می‌پرد و من را در آغوش می‌گیرد. وقتی هم به او اعتراض می‌کنم که «داداش خودت رو کنترل کن»، لپم را می‌کشد و می‌گوید: «منقلب شدی عمویی؟»

از آن طرف خانم مهناز افشار هم جوابیه‌ی تندی به خانم قریشی داده است که: «به خاطر منقلب شدن یک نفر، نمی‌شود حق نیمی از جامعه را نادیده گرفت.» البته ایشان هم حق دارند که به خانم قریشی اعتراض کنند اما سوال این‌جاست که: «ناموساً همه‌ی بانوان ایرانی که نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند، وقتی بازی نفت تهران و پیکان برگزار می‌شود، می‌نشینند جلوی تلویزیون و زارزار گریه می‌کنند که چرا نمی‌توانند وارد ورزشگاه شوند و این بازی مهیج را از نزدیک مشاهده کنند؟» الآن می‌گویید: ما می‌خواهیم برویم بازی تیم ملی کشورمان را تماشا کنیم و آن‌ها را حمایت کنیم. اوکی. شما ابتدا زمانی که تیم‌های ملی بانوان مسابقه دارند ورزشگاه‌ها را پر کنید تا مسئولین مجبور نشود با مربی‌های تایلندی آن را پر کنند. بعد می‌رویم سراغ مسابقات آقایان. حالا شما تصور کنید ورود بانوان به ورزشگاه قانونی شود و شما می‌خواهید به ورزشگاه بروید و با یک برد مقتدرانه، صعود تاریخی تیم ملی را به جام‌جهانی جشن بگیرید. اما بازی دو بر دو مساوی می‌شود و فردایش هم می‌فهمید مهاجم تیم ملی یک میلیارد تومان از جیب بیت‌المال برداشته و برای خودش ماشین خریده است. بینی و بین‌الله منقلب نمی‌شوید؟ پس به خانم قریشی هم حق بدهید که برود ورزشگاه‌های خارج تا کنار آن بی‌صاحاب‌ها فوتبال ببیند.

اما سخنی با خانم‌هایی که مشتاق حضور در ورزشگاه‌ها هستند:

می‌خوایید برید چی رو نگاه کنید؟ کله‌ی گنده‌ی نفر جلویی رو؟ دود سیگار نفر بغلی رو؟ فحش‌ها و عربده‌های نفر پشت‌سری رو؟ دستشویی‌های کثیف و داغون رو؟ ساندویچ‌های کالباسی که از اینورش نگاه کنی اونورش معلومه؟
می‌خوایید برید استادیوم چی‌کار؟ می‌خوایید برید اون جا بهتون متلک بندازن و شماره بدن؟ باور کنید استادیوم‌های ما پر از آدم‌های عقده‌ای دختر ندیده است که فقط می‌خوان بهتون شماره بدن. اون‌ها فقط دنبال شماره دادن هستن و از هر موقعیتی استفاده می‌کنن تا بهتون شماره بدن. این آدم‌های نامرد فقط می‌خوان به یه بهونه‌ای به خانم‌ها شماره بدن. به جای ورزشگاه برید به محیط‌های فرهنگی. اگر محیط‌های فرهنگی رو نمی‌شناسید با من تماس بگیرید تا راهنمایی‌تون کنم.
یادداشت کنید:
۰۹۳۵۶۴۰۴۴۱۴

پایان پیام

کد خبر : 60400 ساعت خبر : 2:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=60400
اشتراک در نظرات
اطلاع از
2 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

کلی نوشتم اما همشو پاک کردم به نظرم همین کافیه که دیگه تو هیچ فضای مجازی دنبالتون نکنم حالمو بد کردید “اما سوال این‌جاست که: «ناموساً همه‌ی بانوان ایرانی که نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند، وقتی بازی نفت تهران و پیکان برگزار می‌شود، می‌نشینند جلوی تلویزیون و زارزار گریه می‌کنند که چرا نمی‌توانند وارد ورزشگاه شوند و این بازی مهیج را از نزدیک مشاهده کنند؟» الآن می‌گویید: ما می‌خواهیم برویم بازی تیم ملی کشورمان را تماشا کنیم و آن‌ها را حمایت کنیم. اوکی. شما ابتدا زمانی که تیم‌های ملی بانوان مسابقه دارند ورزشگاه‌ها را پر کنید تا مسئولین مجبور نشود با مربی‌های تایلندی آن را پر کنند. بعد می‌رویم سراغ مسابقات آقایان” هیچ جوره حتی به عنوان طنز هم نمیتونم این قسمت متنو هضم کنم شاید من آدم بیسوادیم که نمیتونم قلم شمارو درک کنم

مثل اینکه شما داخل ورزشگاه های ایران نرفتید!!.حتی پسرها و مردها از شدت فحش های ناموسی شرمنده میشن من که محیط استادیوم آزادی رو مناسب پسر نوجوانم هم نمی بینم.
مطمینم خانم قریشی منظورش جو فحاشی و توهین ها بوده
حالا چرا به این بنده خدا گیردادن در حالی که فشار اقتصادی دولت روحانی و گرانی ها کمر شکن شده خدا داند؟!
ضمنا فراموش نکن هموطن عزیز ، شخص مهناز افشار بعد رسانه ای شدن پرونده شکایت هلال احمر از شوهرش و فساد مالی شوهرش دنبال جنجال و حاشیه واسه ماستمالی پرونده شوهرش هست
من به عنوان یک وکیل، استراتژی مهناز افشار در دامن زدن به حواشی رو ،از سیاست همسر دکترای علوم سیاسیش میبینم!
خداحافظ