قفسه‌های خاص برای آدم‌های خاص

قفسه‌های خاص برای آدم‌های خاص

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: فروش میوه‌ها و اجناس خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای؛ صدای شورای شهری‌ها را در آورد. البته صدای مردم را هم درآورده که چرا تا قبل از بلک فرایدی یا جمعه سیاه این میوه‌ها را عرضه نکردند، اگر در آن زمان عرضه می‌شد حالا مارچوبه بسته‌ای ۴۷ هزار تومان و بلک بری و توت سیاه بسته‌ای ۴۸۰ هزار تومانی نمی‌خریدیم، چون این بلک بری خاصیت‌های زیادی دارد و مخصوص دروان گذار است، آنتی اکسیدان‌هایش بدن را در برابر افزایش احتمالی قیمت‌ها بیمه می‌کند.

قفسه‌های خاص برای آدم‌های خاص

البته وقتی شما در شرایطی خارج از حراج می‌توانید بلک بری کیلویی ۵۰۰ هزار تومان بخورید، نه افزایش عوارض خروج از کشور نه هیچ‌چیز دیگر بر سلامتتان تأثیر ندارد اما اگر این اجناس در‌‌ همان جمعه سیاه عرضه می‌شد می‌توانستیم کیلویی ۵۰ هزار تومان بخریم. حالا که ظاهراً کالاهای لوکس در مراکز عمومی جا باز کردند، بهتر است فرهنگ حراج آن‌ها را هم وارد کنیم. بعد هم با خیال راحت با هشتگ لاکچری را پای آن‌ها بزنیم. وقتی سایت‌های داخلی از این تعارضات فرهنگی با روی باز استقبال می‌کنند، ظاهراً از ورود میوه‌های قاچاق به فروشگاه‌های زنجیره‌ای خاص نباید خیلی شوکه شویم. حمایت از تولید داخلی هم بماند برای بعد‌ها، فعلاً سرمان به چیدن این میوه‌های لاکچری در قفسه‌ها گرم است، جوری توی دید باشند که مشتری مجبور شود آن‌ها را امتحان کند، حتی اگر این یک خرید مشارکتی باشد؛

یعنی ده دوازده‌نفر با هم پول تو جیبی‌ها را یکی کنیم و ده تا بلک بری بخریم تا هشتگ لاکچری پای عکس‌ها را صادقانه زده باشیم. بعد هم می‌توانیم پیاده به دل آلودگی شهر بزنیم و تا خانه بدویم و مطمئن باشیم سرطان و بیماری‌های قلبی و ریوی را دور زدیم. از همین تربیون از همه آنهایی که بیمه سلامت را قطع کردند و به‌جایش میوه‌های ارگانیک وارد می‌کنند که مریض نشویم هم تشکر می‌کنیم. از وقتی این بلک‌بری و آرتیشو و میوه اژدهای قسطی را خوردیم اصلاً تحت تأثیر هیچ خبر بدی قرار نمی‌گیریم و مطمئن هستیم ما خیلی قوی‌تر از هر غول تورمی هستیم!

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 61488 ساعت خبر : 8:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=61488
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات