مستند کانکس در دانشگاه علامه رونمایی و اکران شد

مراسم رونمایی و اولین اکران مستند «کانکس» به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با حضور تهیه کننده اثر در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مراسم رونمایی و اکران مستند «کانکس» به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دوشنبه، ۲۷ آذرماه در آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

در این مراسم ضمن رونمایی از این مستند، محمدامین مهدی‌نژاد، تهیه کننده مستند هدف اکران آن را در دانشگاه‌ها جمع آوری پول و بازسازی ۱۱۰ سرپناه در کرمانشاه عنوان کرد و افزود: هدف ما این است که بتوانیم با کمک دانشجویان امید را در دل‌ مردم این مناطق زنده نگه داریم.

وی در ادامه گفت: از زمان شروع کمپین علی‌رغم تبلیغات اندک موفق شده‌ایم دو کانکس را از افراد خیر دریافت کنیم که این دو کانکس به دو خانواده تحویل خواهیم داد.

انتقادی که به اولین اکران دانشگاهی مستند کانکس وارد بود و تهیه‌کننده این مستند را که مهمان دانشگاه علامه طباطبائی بود دل‌آزرده کرد، عدم اطلاع‌رسانی درست تشکل دانشجویی مربوطه بود. از این رو، دانشجویان امیدوار هستند برای برنامه‌های خیرخواهانه بعدی اطلاع‌رسانی و تشویق به مشارکت به نحو بهتری رقم بخورد.

گفتنی است مستند کانکس در تابستان گذشته با حمایت استودیو سیرنگ و همکاری گروه منتظران مصلح و گروه جهادی معین در یکی از روستاهای توابع کرمانشاه ساخته شده و در آن به تصویرسازی محرومیت در منطقه و چگونگی مواجه جهادگران با این محرومیت‌ها پرداخته شده است.

پایان پیام

کد خبر : 62974 ساعت خبر : 12:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=62974
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات